رئیس جمهور وارد یاسوج شد

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی، صبح امروز (دوشنبه ) وارد فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۶۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ 17 July 2023
|
2102 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو در این سفر ۲ روزه، آیت الله رییسی را همراهی می کنند.

دیدار عمومی با مردم، افتتاح پروژه های عظیم پتروشیمی و سد چمشیر گچساران ، کارخانه قند یاسوج به نمایندگی از ۴۴واحد تولیدی احیا شده ، جاده ملی و ۱۶۳کیلومتری پاتاوه به دهدشت از مهمترین برنامه های سفر رییس جمهور به استان است.

حضور در شهرستانهای مارگون و بهمئی و بویراحمد و دیدارهای مردمی و سخنرانی در این شهرستانها و شرکت در نشست مشترک اعضای هیات دولت و شورای اداری و برنامه ریزی و جمعی از فعالان صنعتی نیز در برنامه های سفر آیت الله رییسی قرار دارد.

روز گذشته شماری از معاونان وزیران و مدیران کل اعزامی از مرکز به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها در ۲۹ دستگاه اجرایی استان حضور یافتند و با برپایی میزهای خدمت علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم، درخواست‌ها، پیشنهادها، مشکلات و نامه‌های مردم را دریافت کردند.

عشایر ذخایر ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد هستند

سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه در فرودگاه یاسوج در سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: در ابتدا به مردم سخت کوش و مجاهد کهگیلویه و بویراحمد عرض سلام و ادب دارم و به خانواده معظم شهدا و مفاخر استان و همه مردم استان.

وی با بیان اینکه در سفر اول در شرایط کرونا امکان حضور در اجتماعات مردمی نبود اما در این سفر در جمع مردم در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها حضور داریم، گفت: مصوبات دور اول سفر مردم انتظار داشتند عملیاتی شود که با تلاش مسؤلین و مدیران پرتلاش و نیروهای توانا، برخی پروژه ها به ثمر نشسته است.

رئیس جمهور اظهار داشت: مردم از پروژه‌هایی که به ثمر نشسته بهره مند خواهند شد و در دور دوم سفر مسائل گسترده‌تری برای استان بررسی و مصوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه قبل از سفر، طرح‌های مختلف استان بررسی شده است، گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بسیاری دارد همچون گردشگری کشاورزی و دیگر ظرفیت‌ها که باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...