بازدید 4332
۷

قیمت جدید مرغ اعلام شد

قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده ۶۰ هزار تومان و مرغ گرم ۷۸ تا ۸۵ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۲۱۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 03 February 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از توزیع روزانه ۱۵۰۰ تن مرغ گرم در تهران خبر داد.

مهدی یوسف‌خانی از ثبات بازار مرغ خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۶۰ هزارتومان و مرغ گرم ۷۸ تا ۸۵ هزارتومان است.

او از توزیع روزانه ۱۵۰۰ تن مرغ در تهران خبر داد و گفت: با توجه به کاهش تقاضا نسبت به میزان عرضه، جلوی التهابات قیمت گرفته شده است.

یوسف خانی ادامه داد: با توجه به شرایط جوجه ریزی و تولید پیش بینی می شود که تغییر خاصی در بازار نداشته باشیم و تنها به واسطه حجم بالای جوجه ریزی و ازدیاد عرضه در اسفندماه احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: بنابر آمار در سنوات گذشته ماهانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیون قطعه جوجه ریزی مورد نیاز کشور بود که به واسطه نوسان قیمت گوشت قرمز، مصرف حداکثر گوشت مرغ ۲۵۰ هزار تن خواهد بود که بدین ترتیب ماهانه ۱۲۰ میلیون قطعه باید جوجه‌ریزی صورت گیرد.

او گفت: بنابر اعلام وزارت جهاد و تشکل های تولیدی جوجه ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه رسیده که براین اساس تولید مرغ به بالای ۳۰۰ هزارتن خواهد رسید که پشتیبانی برای خرید مرغ به منظور تامین ذخایر استراتژیک از ماه آینده باید وارد میدان شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
مردم توان خریدن مرغ تنظیم بازار رو هم ندارند.
چشم مشئولین پرفروغ
بدون شرح!؟!؟!؟ دولت محرمان برگزار میکند
پیش به سوی حذف مرغ از سفره تمام مردم ایران !!!!!!!!!
جوانان ازدواج کنند و به خصوص فرزندآوری !!!!!!!!!!!!!!!!
قیمتها خود به خود می خواد بیاد پائین دولت سنگ اندازی می کنه و دوباره قیمت بالاتر اعلام می کنه
ریسی مچکریم . دلار 60هزار تومان ریسی مچکریم . سکه 33میلیون . ریسی مچکریم . گوشت 500هزار تومان ریسی مچکریم . خودروی بی کیفیت ایرانی زیر چهارصد میلیون نداریم . ریسی مچکریم . مسکن و ازدواج ارزو شده روحانی مچکریم
با توجه به کاهش تقاضا نسبت به میزان عرضه

چرا کاهش تقاضا داریم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی