بازدید 5305
۳

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره عدم صدور مجوز گاریدو

مجوز خوان کارلوس گاریدو از سوی شورای برون مرزی صادر نشده و باشگاه پرسپولیس منتظر استعلام جدید برای استفاده از این مربی است.
کد خبر: ۱۲۴۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳ 01 July 2024

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره عدم صدور مجوز گاریدو

به گزارش تابناک ورزشی، پس از انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس که یک هفته پیش رقم خورد، خبری منتشر شد که شورای برون مرزی برای این مربی مجوز صادر نکرده و در جلسه روز دوشنبه این شورا، موضوع مجوز سرمربی اسپانیایی بررسی خواهد شد.

این جلسه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار و در نهایت بازهم مجوزی برای حضور گاریدو روی نیمکت پرسپولیس صادر نشد و این مربی تا این لحظه نمی‌تواند در ایران فعالیت کند. البته در خصوص گاریدو اعلام شده است که صدور مجوز نیاز به بررسی بیشتر دارد و این احتمال هست که به زودی مجوز فعالیت او صادر شود تا این مربی اسپانیایی کارش را به صورت رسمی در پرسپولیس آغاز کند.

تکرار تاریخ این بار برای پرسپولیس؛ سرنوشت شفر برای گاریدو تکرار می‌شود؟

یک مقام رسمی در باشگاه پرسپولیس نیز در این خصوص به خبرنگار تابناک ورزشی اعلام کرد: «به نظر نمی‌رسد که حضور گاریدو مشکل خاصی داشته باشد و همانطور که شورای برون مرزی اعلام کرده نیاز به بررسی بیشتر دارد. این بررسی‌ها نیز برای استعلام نهادهای ذیربط است تا خدایی نکرده مشکلی در خصوص فعالیت این مربی به وجود نیاید. ما هم منتظر این استعلام‌ها هستیم تا به زودی گاریدو به ایران بیاید و کارش را آغاز کند».

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خجالت نکشیدید این مربی درجه ۴ رو اوردید برای پرسپولیس
با این مربی درجه چهار مشخص شد هدف از خصوصی سازی پرسپولیس، گداسازی این باشگاه بوده
التزام عملی باید داشته باشه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات