نابودی رژیم صهیونیستی تا سال 2026

رئیس حزب "اسرائیل بیتنا" با انتقاد شدید از نحوه اداره جنگ غزه توسط کابینه نتانیاهو و شکست آن در جلوگیری از حمله 7 اکتبر گذشته، گفت با ادامه کار ائتلاف حاکم و مجلس کنونی تا سال 2026 دیگر نام و نشانی از "اسرائیل" باقی نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۲۴۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ 12 July 2024

نابودی رژیم صهیونیستی تا سال 2026

به گزارش تابناک به نقل از العالم؛ رئیس حزب "اسرائیل بیتنا" با انتقاد شدید از نحوه اداره جنگ غزه توسط کابینه نتانیاهو و شکست آن در جلوگیری از حمله 7 اکتبر گذشته، گفت با ادامه کار ائتلاف حاکم و مجلس کنونی تا سال 2026 دیگر نام و نشانی از "اسرائیل" باقی نخواهد ماند. 

آویگدور لیبرمن در گفتگو با روزنامه معاریو گفت، نتانیاهو "اسرائیل" را به سمت نابودی می راند و نمی تواند هیچ کاری را اداره کند.

وی افزود نتانیاهو فقط می کوشد تا جایی که ممکن است زمان بیشتری در قدرت بماند.

لیبرمن با اشاره به تمام خطرات و بحران های سیاسی و اقتصادی و امنیتی که موجودیت رژیم صهیونیستی را تهدید می کنند ادعان کرد که نظام سیاسی این رژیم بیمار است و لابی های منفعت طلب در این رژیم حرف اول را می زنند.

وی نتانیاهو را مسئول حمله "شنبه سیاه" (هفتم اکتبر گذشته) دانست و او را متهم کرد که در سراسر سالهای زندگی سیاسی اش با آزاد کردن رهبران حماس، از جمله "شیخ احمد یاسین" (رهبر فقید جنبش حماس) و یحیی سنوار، رهبر کنونی آن در غزه و بیش از هزار نفر از اعضای آن، باعث تقویت این جنبش شده است.

لیبرمن معتقد است که اگر مسئولان فعلی این رژیم، دیدگاهی فراتر از منافع خود داشتند، اتفاقات 7 اکتبر رخ نمی داد.

وی در پایان خواستار کناره گیری کابینه نتانیاهو شد و خلاص شدن از دست وی را پاداشی برای همه "اسرائیلی ها" دانست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان