واکنش مسکو به سخن ترامپ درباره ترس روسیه از او

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در واکنش به سخن دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه "دیگر کشورها از جمله روسیه و چین از وی می‌ترسیدند" گفت: این اظهارات، با هدف جلب نظر مخاطبان آمریکایی مطرح شده است و مصرف داخلی دارد.
کد خبر: ۱۲۴۸۸۲۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ 19 July 2024
|
5123 بازدید
واکنش مسکو به سخن ترامپ درباره ترس روسیه از او

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف روز جمعه در نشستی خبری افزود: در جریان مبارزات انتخاباتی آمریکا، نامزدها اظهارات مختلفی را بیان می‌کنند و همراه با عباراتی است که آمریکایی‌ها می‌خواهند بشنوند.

پیش از این، ترامپ مدعی شده بود که در دوران ریاست جمهوری او (از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ میلادی)، کشورهای دیگر، از جمله روسیه و چین، از او "ترس" داشتند، "بنابراین همه جا صلح بود."
ترامپ موافقت خود را با نامزدی از حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، اعلام کرده است.

در دوران ترامپ، تنش‌ بود اما گفت و گوی روسیه و آمریکا برقرار بود
سخنگوی کرملین در ادامه اظهار داشت: دوره ای که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود با تناقضات و تنش های قابل توجهی همراه بود، اما گفت و گو بین آمریکا و روسیه وجود داشت. 
وی افزود: در دوران ریاست جمهوری ترامپ تنش‌های زیادی وجود داشت اما حداقل برقراری گفت‌وگوها او را از رؤسای جمهور قبل و بعد از وی متمایز می‌کند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
نظرسنجی
فکر می کنید دولت پزشکیان در آینده نزدیک بنزین را گران کند؟