ستاره مورد نظر پرسپولیس دور از دسترس رضا درویش

علی قلی زاده وینگر ملی پوش تیم لخ پوزنان لهستان با درخشش در دو بازی آخر این تیم، خود را از حضور در تیم پرسپولیس دور کرد.
کد خبر: ۱۲۵۵۹۶۶
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ 26 August 2024
|
3248 بازدید


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، علی قلی زاده بازیکن تیم لخ پوزان لهستان که چند روزی است شایعه حضورش در تیم پرسپولیس به گوش می‌رسد، بنظر می‌رسد انتقال این بازیکن به قرمز های پایتخت منتفی شده است.

این بازیکن 28 ساله تیم لهستانی که تا قبل از بحث حضورش در تیم پرسپولیس همواره یا نیمکت نشین بود و یا عملکرد چندان خوبی از خود نشان نداده بود، بعد از پیشنهاد پرسپولیس به تیم لخ پوزان برای جذب این وینگر ایرانی، در چند بازی اخیر به صورت فیکس در مسابقات حضور داشت. خبر هایی هم مبنی بر مخالفت مربی تیم لهستانی بابت این انتقال به گوش می‌رسید و می‌شود گفت با فیکس کردن قلی زاده در بازی های اخیر به نوعی مخالفت خود را علنی کرد.

نکته قالب توجه این است که علی قلی زاده در دو بازی اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود به جا گذاشت او در این دو بازی یک پاس گل و یک گل را به ثمر رساند تا کار مدیریت تیم پرسپولیس برای جذب این بازیکن سخت تر از قبل بشود. این بازیکن ایرانی همچنین در آخرین مصاحبه خود ابراز رضایت از حضورش در این تیم و از آینده خودش با این تیم سخن گفت.

بنظر می‌رسد با این مصاحبه علی قلی زاده تیر آخر را به مدیریت پرسپولیس برای جذب او زد و کار را تقریبا تمام کرد. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...