هدیه پلیس به موتورسواران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به موتورسوارانی که کلاه ایمنی نداشتند، ۵۰۰۰ کلاه کاسکت هدیه داد و گفت: ما تلاش می کنیم تا فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی، نهادینه شود.
کد خبر: ۱۲۶۴۲۱۹
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ 07 October 2024
|
794 بازدید
|
۳

 هدیه پلیس به موتورسواران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ سید ابوافضل موسوی‌پور با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی باید درپایتخت نهادینه شود؛ گفت: حدود چهار میلیون و ۳۰۰ هزار موتورسوار در شهر تهران تردد می کنند که هر یک از آنان باید کلاه کاسکت بر سر داشته باشند و اگر ترک نشین هم دارند برای او نیز کلاه کاسکت تهیه کنند.

وی افزود: در تصادفات موتورسیکلت سواران شاهد هستیم که حتی با کوچکترین ضربه به سر، فرد جان خود را از دست می دهد یا جراحاتی به او وارد می شود که تا پایان عمر سلامتی را از فرد می گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: کلاه ایمنی استاندارد تا حدود بسیار زیادی از ضربات مرگبار به سر جلوگیری می‌کند و می‌تواند تصادفات فوتی را به تصادف جرحی تبدیل کند بنابراین باید استفاده از این کلاه‌ها در فرهنگ کشور ما همانند بستن کمربند ایمنی نهادینه شود.

موسوی‌پور گفت: با اجرای طرح ۱۰ پلیس راهور تهران بزرگ، شاهد هستیم که آمار تلفات تصادفات موتورسواران کاهش یافته است؛ اما باید استفاده از کلاه ایمنی نیز ترویج داده شود تا آمار از این نیز بیشتر کاهش پیدا کند.

وی افزود: ۵۰۰۰ کلاه کاسکت به موتورسواران تهرانی اهداء شد تا پلیس راهور تهران بزرگ نیز سهمی در ایمنی و سلامت این عزیزان داشته باشد و امیدواریم در آینده نه چندان دور به شعار همه با هم کلاه ایمنی دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
باز هم بدهند برویم بگیریم؟ ما هم کلاه نداریم پول هم نداریم بخریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
دمتون گرم این کار باید الزامی بشه خدای نکرده اتفاق یه بار میافته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
سلام

به جای هدیه کلاه ایمنی ضروری است پلیس راهور فکری به این بی نظمی ها و عدم رعایت حقوق سایر مردم توسط موتور سواران بکنند متاسفانه در این چند سال چهره شهر تهران به خاطر عدم رعایت مقررات توسط موتور سواران بسیار زشت و وحشتناک شده است . در بسیاری از خیابان ها و حتی بزرگراه ها چنان جسارت پیدا کرده اند که مخالف جهت موتور سواری می کنند و بماند که پیاده رو ها هم شده محل عبور موتورها واقعا در تعجب هستم چرا این موارد را پلیس جزو امنیت جامعه محسوب نمی کند
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟