همه سفرهای خارجی بایدن لغو شد

کاخ سفید امروز سه‌شنبه اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا سفر به آلمان و آنگولا را به علت رسیدگی به طوفان هلن، لغو کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۴۴۸۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 08 October 2024
|
2088 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به علت وقوع طوفان هلن که چند روز گذشته چندین ایالت را درنوردید و تلفات و خسارات زیادی بر جای گذاشت، سفرهای خارجی خود را لغو کرد.

طوفان هلن که 6 ایالت آمریکا را درنوردیده است، یکی از خسارت بارترین و مرگبارترین بلایای طبیعی در تقریبا دو دهه گذشته در این کشور بوده و بیش از 220 کشته بر جای گذاشته است. 

 رئیس جمهور آمریکا دستور داده است که ۵۰۰ نظامی فعال دیگر برای کمک به آسیب دیدگان طوفان مرگبار هلن و کمک به تلاش های صورت گرفته برای بازسازی منطقه، به غرب کارولینای شمالی اعزام شوند.

بایدن در بیانیه‌ای اعلام کرد با مجموع ۱۵۰۰ نیرو برای جبران کمبود تلاش های صورت گرفته در مواجهه با طوفان هلن از جمله بیش از ۶۱۰۰ نیروی گارد ملی و بیش از ۷ هزار تن از کارکنان فدرال، دولت من هیچ منبعی را برای حمایت از خانواده های آسیب دیده در این طوفان هدر نداده است.

وی همچنین اظهار کرد که از طوفان استوایی میلتون که در خلیج مکزیک در حال قدرتمندشدن است، اطلاع دارد. این طوفان در حال حرکت به سمت سواحل غربی فلوریداست. 

 بایدن روز گذشته نیز از اختصاص 137 میلیون دلار کمک فدرال به مناطق آسیب دیده از طوفان به منظور کمک به بازماندگان برای بازسازی خبر داد و افزود که کمک های بیشتری در راه است. 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟