قرار خونین با مزاحم تلفنی یک زن

مدتی بود که همسرم مزاحم تلفنی داشت و هرچه تلفن وی را تغییر می‌دادم باز هم پس از مدتی مزاحم پیدا می‌کرد تا اینکه پس از مدتی به همسرم گفتم با مرد مزاحم قرار ملاقات بگذارد تا یکدیگر را ببینند...
کد خبر: ۱۴۴۱۰۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۷ 24 January 2011
|
11361 بازدید
وطن امروز: عاملان قتل جوان 20 ساله‌ای که در یکی از محلات یزد از پای درآمده است به جرم خود اعتراف کردند.

محمود زینلی، رئیس پلیس آگاهی استان یزد اظهار داشت: به دنبال قتل مردی به نام «محمد» 20 ساله در یکی از محله‌های شهر و با توجه به انجام قتل در برابر دیدگان همسایه‌ها، ماموران با تلاش شبانه‌روزی موفق به دستگیری قاتلان شدند و 2 تن به نام‌های داوود و نازیلا که زن و شوهر بودند را دستگیر کردند.

وی افزود: داوود در بازجویی‌های پلیس، ادعای بی‌گناهی کرد تا اینکه گفت: مدتی بود که همسرم مزاحم تلفنی داشت و هرچه تلفن وی را تغییر می‌دادم باز هم پس از مدتی مزاحم پیدا می‌کرد تا اینکه پس از مدتی به همسرم گفتم با مرد مزاحم قرار ملاقات بگذارد تا یکدیگر را ببینند و از طرف دیگر برادر ناتنی‌ام به نام محمد را از موضوع آگاه کردم و برادرم نیز با چند تن از دوستانش به محل آمدند و در پشت درختان مخفی شدند.

زینلی خاطرنشان کرد: بنابر اظهارات متهم، از آنجا که مقتول متوجه تعقیب آنها شده بود، وی را در کوچه‌های اطراف پس از تعقیب گرفتند. برادر ناتنی داوود با مقتول درگیر شده که در این زمان زنی پنجره را باز کرده که همه فرار کرده‌اند، بعد شنیده که با قیچی آرایشگری آن پسر را زده است.

 رئیس پلیس آگاهی یزد خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده، محل کار برادر ناتنی داوود شناسایی شد و در عملیاتی وی به همراه 3 تن از دوستانش که در زمان قتل حضور داشتند، دستگیر شدند و محمد نیز در تحقیقات به زدن پسر جوان با قیچی آرایشگری اعتراف کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟