افشاگری «آیات القرمزی» از زندان های «آل خلیفه»

در زندان های رژیم آل خلیفه، هیچ نظارتی نیست/ شکنجه زندانیان در زندان های رژیم آل خلیفه، یک آن قطع نمی شود و به زندانیان مجالی برای استراحت و درمان صدمات جسمی و روحی داده نمی شود/ زندانبانان رحم و شفقت ندارند و با زندانیان با روش های انسانی برخورد نمی کنند.
کد خبر: ۱۷۷۸۶۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷ 19 July 2011
|
20441 بازدید
خانم «آيات القرمزي»، شاعر آزاد شده بحريني، دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه خبري العالم از جنایات در زندان های رژیم آل خلیفه به ویژه شکنجه زندانیان پرده برداشت.

به گزارش «تابناک»، این فعال سیاسی بحرینی فاش کرد که در زندان های رژیم آل خلیفه، زیر سخت ترين شکنجه ها قرار گرفته است.

وی سیاست های رژیم بحرین به ویژه سرپوش گذاشتن بر تخلفات غیرانسانی علیه زندانیان را به شدت محکوم کرد و خواستار توقف آنها شد.

بنا بر این گزارش، «آیات القرمزی» با بیان اینکه در زندان های رژیم آل خلیفه، هیچ نظارتی نیست، گفت: زندانبانان رحم و شفقت ندارند و با زندانیان با روش های انسانی برخورد نمی کنند.

این فعال سیاسی بحرینی خاطرنشان کرد: شکنجه زندانیان در زندان های رژیم آل خلیفه، یک آن قطع نمی شود و به زندانیان مجالی برای استراحت و درمان صدمات جسمی و روحی داده نمی شود.

«آیات القرمزی» با انتقاد از شورای عالی زنان ـ که توسط رژیم بحرین تشکیل شده است ـ گفت: این شورا به مأموریت و وظایف خود در حمایت از حقوق و کرامت زنان توجهی ندارد و هیچ کاری برای توقف شکنجه و توهین به زنان در زندان های رژیم بحرین نمی کند.

این فعال سياسي بحريني از تصميمش براي بازپس گیری حقوق از دست رفته خود هنگام بازداشت و شکنجه در زندان هاي رژيم آل خليفه خبر داد.

«آيات القرمزي» تأکید کرد: در زندان هاي رژیم آل خليفه، شکنجه جسمي و روحي شده و رفتاري که زندانبانان با وي داشته اند، متناسب با کارهایی که عليه رژیم حاکم کرده، نبوده است.

وی با بيان اينکه آزادي اش از زندان هاي آل خليفه مشروط بوده است، افزود: مسئولان بحريني، محدوديت هايي برای من ایجاد کرده و خواسته اند در تجمع هايي که منامه آنها را تحريک آميز مي نامد، مشارکت نکرده و با رسانه ها مصاحبه نکنم و به ویِژه درباره رفتارهايي که در دوره بازداشت در زندان با من شده است، سخني نگويم.

این شاعر بحرینی، ديگر محدوديت هايي را که رژیم آل خليفه براي او وضع کرده است، اقامت اجباري در منزل و بیرون نرفتن از کشور و مراجعه به مسئولان در صورت فراخواني دانست.

«آیات القرمزی» خاطرنشان کرد: مقامات بحريني من را وادار کردند برگه اي را که اين محدوديت ها در آن قيد شده است، امضا کنم و حتی تهديد کرده اند که در صورت نقض هر يک از اين تعهدات، بار ديگر زنداني خواهم شد.

وي در پایان با اشاره به اقدام مقامات رژیم بحرين در اخراجش از دانشگاه و اطلاع دادن اين مسأله به خانواده اش، گفت: مقامات رژیم بحرین به خانواده ام اعلام کرده اند که پس از بازجويي از دانشگاه اخراج شده ام و اين در حالي است که در زندان بوده و چنين بازجويي از من نشده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات