مرگ تلخ عابر پیاده در خط BRT

کد خبر: ۳۵۶۱۹۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲ 06 November 2013
|
33134 بازدید
|
پلیس راهور تهران اعلام کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو با عابر پیاده در خط ویژه اتوبوس‌های تندرو (BRT) عابر پیاده کشته شد.

به گزارش ایسنا، این حادثه حوالی ساعت یک بامداد چهارشنبه در بزرگراه رسالت مسیر شرق به غرب تقاطع 16 متری دوم رخ داد و در پی آن یک دستگاه خودرو سواری با عابر پیاده در خط ویژه برخورد کرد که بر اثر آن عابر 24 ساله در دم کشته و راننده متخلف نیز به همراه خودرو خود از محل متواری شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر این که خط ترمز 22 متری خودرو مذکور نشان از سرعت غیرمجاز آن داشته است اعلام کرد: در عین حال عابر پیاده نیز می‌توانست از پل هوایی برای عبور استفاده کند که متاسفانه ترجیح داده است که به جای آن از گاردریل 2 طبقه بالا رود!

بر این اساس مقصر این حادثه 50 درصد عابر پیاده به دلیل عدم استفاده از پل عابر و 50 درصد نیز راننده خودروی سواری متواری شده از محل به دلیل عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مجاز اعلام شده است.

پلیس راهور تهران در پایان با تاکید بر این که عابران برای عبور از عرض بزرگراه باید حتما از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند اعلام کرد: در عین حال تردد خودرو و موتورسیکلت در خطوط ویژه و BRT ممنوع است. 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۵۵
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
لطفابه شهرداري وپليس راهبريادآورشويد اگرپل عابرمكانيزه باشد ميتوان عبوركرددرغيراينصورت از120 پله بالا وپايين رفتن خيلي مشكل است . لطفا همانظوركه اين خبررامي دهيد پيگيري اين موردراداشته باشيد . ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
از گاردریل 2 طبقه بالا رفتن که سخت تر نیست!
محمد مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
قابل توجه شما پل این تقاطع فاقد پله است

نکته دوم: این خط ویژه رسالت خیلی ناجور است و همیشه ماشین‌ها واردش می‌شوند.
ناشناس
| - |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
حمید عزیز بالا و پایین رفتن از 120 پله بهتر از مرگ اینچنینی است. هر چند وجود پل های عابر مکانیزه که دیگر جای اما و اگر ندارد.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
درسته بالاپایین رفتن از 120تا پله سخته ولی ببین چی بدست میاری وچی از دست میدی اگه از پله ها استفاده نکنی!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
آخه چرا منفی میدید؟ مگه دروغ گفته،این همه پله را جوانها هم مشکل دارند، وای به حال آدمهای مسن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
مجیدیه (محل تصادف عابر مورد نظر) دارای اولین و پیش رفته ترن پل عابر پیاده در ایران است بطوری که بجز پله برقی حتی نقاله هم برای جابجایی افراد دارد و مجهز به آسانسور نیز می باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
شدیدا موافقم
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
چه جوري حساب كردي 120 پله شده؟ ما هميشه عادت كرديم غير از خودمون همه چي رو مقصر بدونيم...
جون مهمتره يا خستگي و تنبلي...؟؟؟
واسه خود من اين صحنه پيش اومده.. توي اتوبان كردستان يه پله مكانيزه هست كه چند متر مونده به پل يه جوون احمق پريد وسط اتوبان من ماشين رو كنترل كردم اما پرايد پشت سري من نتونست كنتل كنه زد بهش عين كيسه برنج پرتش كرد هوا و متأسفانه جوون فوت شد!!!
اينقدر فرز از روي گاردريل پريد كه فكر كنم با دوتا جهش ميتونست از پل عابر غير مكانيزه بره بالا!!!!
امان از حماقت....
میم میم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
یعنی شما حاضرید زیر ماشین بروید ولی از 30-40 پله (و البته نه 120 تا) بالا نرودید؟ علاوه بر این رعایت قانون همیشه آسان نیست. ولی قانون قانون است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
شخصی که 24 سالش بوده و توانایی عبور از دو ردیف گاردریل رو داشته، حتما توانایی استفاده از پل بدون پله برقی را هم دارا بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
هر چقدر مشکل باشد به اندازه از دست دادن زندگی شخص ونابودی ارامش دو خانواده مشکل نیست
مری
| United States |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
خیلی از پل های عابر پیاده رو آدم می ترسه تو روز روشن ازشون رد بشه چه برسه به ساعت 1 شب
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
توجه داشته باشید که مرحوم 24 ساله بوده نه پیرمرد ،که مشکلی در عبور از 120 پله داشته باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اين دليل قانع كننده براي عدم استفاده از پل عابر نيست.در نزديكي محل سكونتم دقيقا جنب ايستگاه BRT پل عابر با كمترين پله وجود دارد ولي 90 درصد مردم ترجيح ميدهند از اتوبان خطرناك زير پل گذر كنند.افسوس كه فرهنگ شهر نشيني ما زير خط فقر است...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
متاسفانه اکثر مواقع این خط brtمحل جولان اتومبیل شخصی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
و بد تر ازو موتور سوارها
تینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اقای پلیس راهورر، دصد خیلی بالایی از پلهای عابر که پله برقی دارند متاسفانه پل برقی نصب شده خاموش و یا در تمام ایام سال خراب است! آخه من نمیدونم چرا این همه هزینه میکنند تا پله برقی وارد کنند و نصب کنند و ... انوقت خراب است! نمونه ان پله برقی پل عابر موجود در ایستگاه بی آر تی سیدخندان. متاسفانه یک هفته پس از نصب و راه اندازی پله برقی، کار نمیکند و عابرینی که واقعا مشکل دارند ( پیرمردان و پیر زنان) همگی مجبورند از خیابان که اتوبان هم هست عبور نمایند واقعا کی این مشکلات باید حل بشه؟ چرا این همه هزینه میشه اما کارآیی ندارند!!!
پاسخ ها
علی مخ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
عزیزم غصه نخور این چیزها دیگه عادی عادی شد. خون خودتو واسه این چیزها کثف نکن...
حاج احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
اگه توی خط brt بوده که جریمه عبور از محل ممنوع هم باید جزو جرایم راننده پژو باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
خیلی از مردم زحمت بالا رفتن از پله ها رو به خودشون نمیدن. اگر یک لحظه به عاقبت کارشون فکر می کردن از وسط اتوبان و خیابان های عریش رد نمی شدن. الان می گن پیرمرد و پیرزن ها چکار کنند که نمی تونن از پله برن بالا . بیشتر اونایی که از وسط خیابون رد می شن جوون ترها هستند . پیرها هر چقدر هم سخت از پله می رن بالا چون به عاقبت کار فکر می کن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
متاسفانه در اواخر شب که پلیس نیست خودروهای شخصی با سرعت خیلی زیاد در خطوط ویژه تردد می کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
راننده صد در صد مقصر است چون حق ورود به خط اتوبوس های تندرو (خط ویژه) را ندارد و باید مانند بقیه از محل گذر خودروهای سواری حرکت کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
120 عدد پله برای زندگی چیزی نیست تمام دنیای از پل عابر استفاده می کنند ما 1 دقیقه برای زندگی خودمان ارزش نمی دهیم...و در مورد طراحی پل عابر می توان به صورت رمپ طراحی کرد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
ساعت يك شب من هم كه مرد هستم به خاطر عدم امنيت و امكان وجود زور گيرها و برخي معتادين در پل هوايي ، جرات عبور از آنرا نداشته و ترجيح مي دهم از گاردريل سه طبقه هم بالا بروم .
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
متاسفانه خط BRT رسالت خط عبور اتوبوس نیست و کلیه خودروهای شخصی با مجوز پلیس اجازه عبور از آن را دارند. علیرغم تذکرات متعدد مردم پلیس تاکنون توجهی نکرده و در بعضی ساعات نیروهای پلیس خودروها را به سمت خطوط BRT هدایت می کنند. به نظر من که مسافر همیشگی این مسیر هستم در ساعات ترافیک مسیر اصلی خیلی روانتر از مسیر BRT می باشد
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
چه حسی به آتش سوزی مهیب لس آنجلس دارید؟