سرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل: اینجانب شقایق مشرقی در مورخ 91/1/12 از طریق اینترنت از شرکت سایپا تقاضای خرید یک دستگاه خودرو تیبا با شماره درخواست 6592770 و انتخاب نمایندگی شماره 894850 کردم که خودرو مذکور تحویل تیر ماه 92 بود. تا 30تیر ماه خبری نشد که پس از پیگیری اعلام کردند تکمیل وجه انجام شود تا خودرو ظرف حد اکثر30 روز آینده تحویل گردد، پس از تکمیل وجه کامل خودرو به همراه هزینه بیمه و ... در مورخ30/4/92 اکنون با گذشت دو ونیم ماه خبری از تحویل خودرو نیست.
پیگیری از نمایندگی انجام شده که گفتند ما از تاریخ تحویل اطلاعی نداریم و باید تا زمانی که با شما تماس گرفته شود منتظر بمانید!!!!!!!!! لذا خواهشمند است با توجه به تکمیل کامل وجه و گذشت بیش از یک و نیم ماه از تاریخ تعهد(البته دو و نیم ماه از تکمیل وجه) و باتوجه به اینکه اصلا زمانی برای تحویل خودرو مشخص نیست و واقعا انصاف نیست که تمامی وجه خودرو را از مشتری دریافت کنند و پس از گذشت چند ماه خودرو اش را تحویل ندهندو جواب مشخصی هم ندهند، رسیدگی و پاسخ مناسب دریافت شود. با تشکر
جوابیه: عطف به نامه شماره 777/ت در مورخه 1392/7/22 آن رسانه در خصوص شکایت مشتری با شماره درخواست 6592770 به استحضار می رساند طی بررسی به عمل آمده خودروی تیبا با شماره ساخت 817740515 جهت مشتری فاکتور و پلاک گردیده و به وی تحویل گردیده است. مراتب جهت استحضار خدمت جنابعالی ارسال می گردد.
اداره اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا