بازدید 6756

جشن بزرگ هف هشتاد

هف هشتاد (#780*) روزهای پنج شنبه و جمعه 21 و 22 خرداد ماه در دو روز پیاپی جشنی برای مشتریان خود در فضای باز مجموعه گردشگری عباس آباد (پارک آب و آتش) با اجرای گروه سون (پنج شنبه) و گروه روناک (جمعه) برگزار میکند
کد خبر: ۵۰۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 10 June 2015
هف هشتاد (#780*) روزهای پنج شنبه و جمعه 21 و 22 خرداد ماه در دو روز پیاپی جشنی برای مشتریان خود در فضای باز مجموعه گردشگری عباس آباد (پارک آب و آتش) با اجرای گروه سون (پنج شنبه) و گروه روناک (جمعه) برگزار میکند این برنامه که با آتش بازی و سایر برنامه های فرهنگی تفریحی همراه خواهد بود که فضای بسیار دوستانه و شادی را برای گردشگران فراهم می آورد.

شماره #780* برای تمام مشترکین هر سه اپراتور تلفن همراه(همراه اول، ایرانسل و رایتل) بدون پرداخت هیچگونه هزینه¬ای و به صورت رایگان فعال است و افراد می توانند با شماره گیری این کد سریعتر از همیشه تلفن همراه خود یا دیگران را شارژ نماید.

جشن بزرگ هف هشتاد

کلیه کاربران #780* می توانند با شرکت در مسابقه‌ها و قرعه‌کشی‌های مختلف این سامانه، محیط شاد و پرهیجانی را تجربه کرده و از جوایز متنوع بهره مند گردند. جوایز هفتگی #780* شامل انواع موبایل، تبلت و لپ تاپ، شارژ رایگان، و... بوده که به افراد برنده اهدا می شود.
جشن بزرگ هف هشتاد
همچنین جایزه ویژه #780* یک دستگاه خودرو سانتافه 2015 است. لازم به ذکر است تاکنون قرعه کشی یک خودروی پژو206 و یک خودروی اسپورتیج انجام شده و جوایز به نفرات برنده اهدا گردیده است(فیلم و عکس مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز در سایت www.780.ir قابل مشاهده می باشد)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار