بازدید 3513
گزارش ویژه

مسیر فوتبال از چاله به چاه/ سفارشی ها در راه فدراسیون فوتبال

به نظر می‌رسد مسیری که این روزها در فوتبال طی می‌شود از چاله به چاه افتادن باشد.
کد خبر: ۵۷۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 09 March 2016
انتخابات فدراسیون فوتبال همچنان داغ و حساس است و هر چه به پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات نزدیک می‌شویم شرایط پیچیده‌تر می‌شود.
به گزارش تابناک ورزشی، روزهای پایانی سال در پیش است و هر چه به پایان زمستان نزدیک می شویم شرایط انتخابات فدراسیون فوتبال داغ تر از همیشه جلو می رود.
هر چند گرفتن فرم ثبت نام کاندیداهای فدراسیون فوتبال از مدتی قبل درحال توزیع است اما آنچه مهم است لابی ها و رایزنی های پشت پرده است.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون، مهدی تاج نایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ، مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه پاس و شهاب الدین عزیزی خادم عضو هیات رئیسه سازمان لیگ برای شرکت در انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال اقدام کردند.

این در حالی است که مهدی تاج و علی کفاشیان هنوز برای ثبت نام قطعی در انتخابات مردد هستند. تاج و کفاشیان حتی بیش از 10 امضای تاییدیه از سوی اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را دریافت کرده‌اند با این حال برای شرکت قطعی در انتخابات هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته اند.

هر چند شنیدن واقعیات در این روزها سخت شده اما هر شنیده ای نمی تواند بی دلیل باشد. به قول معروف تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها و حالا حکایت فدراسیون فوتبال است و مردانی که برای صندلی داغ ریاست آن دندان تیز کرده اند.

مسیر فوتبال به سمتی در حال حرکت است که یا از چاله به چاه می افتد یا در همین مسیری که هست باقی می ماند و اگر شرایط بهتر نشود بدتر هم نمی شود.
کفاشیان مردد است برای انتخابات قدم نهایی را بردارد چون او هم شنیده است که یکی از رقبایش با وزارت نشینان نشست و برخاست های محکم و صمیمانه ای داشته است. مثلا این فرد می تواند عزیزی خادم باشد. مردی که در مصاحبه ها و رفتارهایش این آرمانگرایی رسیدن به ریاست فدراسیون مشهود است.
این طور که معلوم است گروه صنعتی هایی که در این فوتبال هستند نیز عزیزی خادم را فردی شایسته عنوان کرده اند اما به نظر می رسد در این لابی ها آنچه که کمتر مورد توجه است این است که آیا افراد مورد نظر صلاحیت و شایستگی رسیدن به این پست مهم را دارند یا خیر.
طی روزهای گذشته علی کفاشیان به شدت تحت فشار قرار گرفته و حتی تهدید به این هم شده که بهتر است ورود نکند و جا را به دیگرانی که سفارش شده هستند بدهد.
البته علی کفاشیان همواره نشان داده نظر نهایی اش را رو نمی کند و همیشه در آخرین لحظات تصمیم گیری می کند. فوتبال در مسیر پر سنگلاخی قرار دارد و امیدواری به این است آنهایی که در حال رایزنی هستند بدانند آینده این فوتبال را دست چه کسانی می خواهند بسپارند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات