بازدید 12418

مرگ سارق هنگام بالا رفتن از دیوار

بعد از ظهر پنجشنبه با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی بر اثر ریزش دیوار در یک شرکت تولیدی در حومه شهرستان «ساوه» مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۸۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 13 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: با بررسی‌های میدانی مشخص شد، دو جوان در حال بالا رفتن از دیوار یک شرکت صنعتی بوده‌اند که دیوار ریزش کرده و یکی از آنان زیر آوار گرفتار شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند اما یکی از این افراد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.سرهنگ عیسی آبادی خاطرنشان کرد: در تحقیقات مقدماتی از همدست این فرد مشخص شد که آنان برای سرقت از دیوار کارخانه بالا رفته بودند که این حادثه رخ می‌دهد.بدین ترتیب با دستگیری متهم پرونده‌ای تشکیل شد که در حال سیر مراحل قانونی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱
چه دیوار سستی بوده
آخر و عاقبت کار خلاف
انشالله همه سارقاق ریز درشت قبل از رفتن دزدی دوار برسشان خراب شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
باسلام...دزدان بزرگ از در وارد میشوند.این نگونبخت افتابه دزد بوده...لابد میخواسته آهن پاره ای یک قطعه کابل مسی ویا چیزی در این حد سرقت کنه.دوست صمیمی هم نداشته که کل لواسانو بنامش کنه.....
مسئولین کارخانه به علت سستی دیوار منجر به مرگ آقای محترم دزد به پرداخت دیه و زندان محکوم می شوند.
مقصر مدیر شرکت صنعتی بوده که دیوار را محکم نساخته !!! ایشون را دستگیر و محاکمه کنید. اگر دیوار را محکمساخته بودند این بدبخت فلک زده با این روز میفتاد؟ آخه این بدبخت از کجا بیاره بخوره ؟ همه باید دیوارها را مجکم بسازن تا دزدان بدبخت بتونن نون بخورن !!!
احتمالا مدیر شرکت تولیدی بخاطر شل بودن دیوار الان در زندانه
طبق قانون هر دیواری میبایست تا معادل استقامت دیوارهارهای هم سنخ خود، ،دارای استقامت کافی باشد
همه میدانیم که کیفر قانونی یک دزد مسلما مرگ نیست ولی مسئول این سازمان صنعتی عملا از شکل ظاهری دیوار بدون استقامت کافی عملا ،بعنوان دام مرگ برای تنبیه دزد استفاده کرده است که کاملا غیر قانونی است.
اینجانب عقیده مسلم حقوقی دارم که در اسرع وقت ،،میبایست مسئول ذیربط در واحد صنعتی مربوطه بازداشت و جوابگوی بزه کیفری خود ،بطور کامل باشد
دزدی بجای خود
قتل بجای خود
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
دقیقا این دیوار میتوانس با هر عامل دیگری بر سر بینوایی خراب بشه.
با قوانین فعلی صاحب کارخانه به دلیل تعمیر نکردن دیوار مجازات می شه !
صاحب کارخانه بیچاره شد. طبق قانون اولیای دم می توانند از وی شکایت کرده و درخواست دیه نمایند!
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری