بازدید 13964

بوندس لیگا با باخت پرگل دورتموند و طوفان بایرن تمام شد

بایرن مونیخ که دو هفته قبل توانسته بود عنوان قهرمانی خود را قطعی کند، در هفته پایانی هم به حریف خود رحم نکرد و با چهار گل ولفسبورگ را در هم کوبید تا با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
کد خبر: ۹۸۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 28 June 2020

تیم بایرن مونیخ، بوندسلیگا را با پیروزی قاطع به پایان رساند و این در حالی بود که بوروسیا دورتموند شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته سی‌وچهارم و پایانی رقابت‌های بوندسلیگا در فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹ با انجام ۸ دیدار همزمان به پایان رسید تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود. بایرن مونیخ که دو هفته قبل توانسته بود عنوان قهرمانی خود را قطعی کند، در هفته پایانی هم به حریف خود رحم نکرد و با چهار گل ولفسبورگ را در هم کوبید تا با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بوندس لیگا با باخت پرگل دورتموند و طوفان بایرن تمام شد

گل‌های بایرن مونیخ را در این دیدار کومان، کویسانس، لواندوفسکی و توماس مولر به ثمر رساندند. لواندوفسکی با گلی که در این دیدار به ثمر رساند ۳۴ گله شد تا بار دیگر عنوان آقای گلی را به دست آورد.

و اما در یک دیدار عجیب بروسیا دورتموند سنگین‌ترین باخت فصل خود را تجربه کرد و با ۴ گل برابر هوفنهایم تن به شکست داد. البته دورتموند با وجود شکست در این دیدار با ۶۹ امتیاز با نایب قهرمانی فصل را به پایان رسید. در یکی دیگر از دیدار‌های حساس، لایپزیگ با نتیجه دو بر یک آگزبورگ را از پیش رو برداشت تا در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

نتایچ دیگر دیدارها:

بایر لورکوزن یک - ماینتس صفر

مونشن گلادباخ ۲ - هرتابرلین یک

فرانفکورت ۳ - پادربورن ۲

فرایبورگ ۴ - شالکه صفر

یونیون ۳ - دوسلدورف صفر

وردربرمن ۶ - کلن یک.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی