به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، هیئت داوران دومین دوره پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی در بیانیه خود آورده است: «مهمترین شاخصهای انتخاب تولیدکنندگان برگزیده، میزان ارتباط با محورهای تعیین شده در فراخوان تولید و نشر محتوا، خلاقیت در تولید محتوا، رعایت اصول طراحی محتوا، سناریو و محتوای پیام و اصول زیباشناسی بوده است. همچنین مهمترین شاخصهای انتخاب ناشران برگزیده، تعداد محتواهای منتشر شده در رسانه، میزان بازدید مخاطبان از محتواها و کیفیت انتشار محتوا بوده است»؛ بنابراین گزارش، جوایز تولیدکنندگان محتواهای برگزیده، ۲۰ میلیون ریال و جوایز ناشران برگزیده ۳۰ میلیون ریال است.
اسامی آثار و برگزیدگان پویش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی بر اساس بررسی آثار تولید و منتشر شده در ماههای اردیبهشت و خرداد به این شرح است:
الف ـ تولیدکنندگان محتوا:
۱ ـ اثر «تاثیر شیوع کرونا بر کسب و کارهای فرهنگی» تولید شده توسط معاونت سیاستگذاری و اعتبار بخشی فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات ایران
۲ ـ نماهنگ «امام رضا علیه السلام» تولید شده توسط مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی
۳ ـ ویدئوی «ملکوت آرامش با حضور ساعد باقری» اثر خبرگزاری قرآنی ایران
۴ ـ اثر «چگونه از خود مراقبت کنیم» تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
۵ ـ اثر «کرونا کار خودشونه» تولید شده توسط مصطفی احمدزاده حشمتی
ب ـ بسترهای انتشار دهنده:
۱ ـ اپلیکیشن چارخونه با مدیریت سعید رسول اف
۲ ـ خبرگزاری تابناک با مدیر مسئولی محمدصادق عرب
۳ ـ سُرنا خبر با مدیر مسئولی مریم محمدپور
۴ ـ رسانه بر خط مجازیست با مدیر مسئولی حسن میثمی