بازدید 31161
۲

گل طارمی به چلسی و شب تعظیم اروپا به هنر ایرانی

طارمی در این فصل تنها یک بار در ترکیب اصلی پورتو به میدان رفت که دروازه یوونتوس را باز کرد و امشب هم د حضور ۲۷ دقیقه ای اش به چلسی گل زد آنهم چه گلی...
کد خبر: ۱۰۴۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳ 14 April 2021

طارمی پس از بلند کردن دست به سمت آسمان و دعایی که زیر لب می‌خواند، وارد زمین شد تا امیدوار به درخشش دوباره در لیگ قهرمانان اروپا باشد و همانند دیدار رفت برابر یوونتوس، این بار در تقابل برگشت مقابل چلسی گلزنی کند.

 

ستاره ایرانی پورتو تنها دو دقیقه پس از ورود به زمین پاس رو به جلوی کرونا و ارسال چیپ اوتاویو را به ضربه سر به گوشه سمت راست دروازه چلسی زد که مندی با واکنش مناسب توپ را جمع کرد.

 

 

پس از آن طارمی فرصت خاصی برای درخشش مقابل چلسی نداشت و دوندگی‌هایش بی‌اثر بود تا اینکه در ثانیه‌های پایانی مسابقه یک گل استثنایی و به یادماندنی به ثمر رساند.

 

پورتو که برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد، آخرین حمله را در دقیقه ۳+۹۰ با حرکت از جناح راست زمین تدارک دید که توپ ارسالی به محوطه جریمه را مهدی طارمی با ضربه قیچی برگردان تماشایی و در حالی که کای از دست مندی برنمی‌آمد، تبدیل به گل اول نماینده پرتغال کرد.

 

شاید اگر این گل در زمان دیگری غیر از وقت‌های تلف شده به ثمر می‌رسید، طارمی یک خوشحالی عجیب و غریب با فریادهای بلند انجام می‌داد، اما عقب بودن پورتو با یک گل موجب شد تا بازی سریع به گردش دربیاید و پورتو شانس خود را برای رسیدن به گل تساوی امتحان کند.

 

در حین بازگشت بازیکنان توپ به دست پورتو و مهدی طارمی که خوشحالی خود را نگه داشته بود، گزارشگر مسابقه این گل را مشابه گل قیچی برگردان تماشایی رونالدو با پیراهن یوونتوس خواند و گل ستاره ایرانی را یک گل فوق‌العاده عنوان کرد.

 

در ادامه پورتو یک حمله نصف و نیمه انجام داد که یک برخورد هم در محوطه جریمه چلسی اتفاق افتاد، اما داور تصمیمی برای گرفتن پنالتی روی مهاجم پورتو نداشت تا مهدی طارمی به داوری معترض شود و کارت زرد بگیرد.

 

پس از این اتفاق هم سوت پایان بازی به صدا درآمد تا پورتو در شبی که مهدی طارمی را تنها ۳۰ دقیقه در ترکیب داشت، با نتیجه ۲ بر یک در مجموع دو مسابقه بازنده شود و نتواند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

 

با وجود حذف پورتو، کونسیسائو باید منتظر انتقادات تماشاگران تیمش باشد که چرا مهدی طارمی را زودتر از این به میدان نفرستاد و در حالی که نیاز به دو گل در لندن داشتند، ستاره ایرانی‌اش را نیمکت‌نشین کرده بود.

گل طارمی به چلسی و شب تعظیم اروپا به هنر ایرانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این سومین گل توسط بازیکنان ایرانی به چلسی بروش برگردان بود....مسعود مژدهی -جهانبخش -طارمی
اینا واسه خارجیا خوب بازی میکنن و میدون ولی برای بازیهای ملی توی زمین راه میرن مبادا آسیب ببینن و دیگه نتونن توی باشگاههای خارجی بازی کنن!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر