قیمت ویدئو پروژکتور استوک

در پروژکتور کالا می توانید ویدئو پروژکتور استوک و لامپ ویدئو پروژکتور را با بهترین قیمت و با ضمانت اصالت کالا همراه با گارانتی تهیه کنید.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 09 February 2022
|
7620 بازدید

ویدئو پروژکتور استوک

ویدئو پروژکتور استوک

محصولات استوک مخصوصا ویدئو پروژکتور استوک و لپ تاپ استوک، به دلیل قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن کالا، طرفداران بسیاری دارند. پروژکتور کالا وارد کننده مستقیم ویدئو پروژکتور استوک در ایران است که با بهترین قیمت محصولات را عرضه می کند. همچنین خدماتی از جمله تعمیر ویدئو پروژکتور و تعویض لامپ ویدئو پروژکتور را به شما عزیزان ارائه می دهد.

ویدئو پروژکتور برندهای زیادی دارد که اپسون، ان ای سی، سانیو، هیتاچی، بنکیو، پاناسونیک و ... جزو بهترین آنها محسوب می شوند. برند های معتبر، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به دلیل داشتن گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا محبوبیت بسیاری دارند.

قیمت ویدئو پروژکتور استوک

برخی افراد به علت محدودیت های مالی نمی توانند ویدئو پروژکتور نو، از برندهای معتبر تهیه کنند. به همین دلیل مدل های کم کیفیت تر را خریداری می کنند. پیشنهاد پروژکتور کالا، خرید ویدئو پروژکتور استوک است. چرا که با قیمتی بسیار مناسب می توانید کالای اصل و با کیفیت تهیه کنید. پروژکتورهای استوک ساخت کشورهای اروپایی و آمریکایی است. قیمت ویدئو پروژکتور استوک تقریبا از 1,200,000 تومان شروع می شود و هرچه مدل بهتر می شود، قیمت هم افزایش می یابد.

ویدئو پروژکتور استوک اصل

انتخاب ویدئو پروژکتور استوک مناسب

از آنجایی که عده ای از افراد، لوازم کارکرده را نمی پسندند، میلی به انتخاب لوازم دسته دوم ندارند. اما همانطور که گفته شد دیتا پروژکتور های استوک دست دوم به حساب نمی آیند و فقط به دلیل ایرادات جزئی مرجوع شدند و در دسته کالاهای استوک قرار گرفته اند. به همین منظور شما با خیال راحت تری می توانید این مدل ها را تهیه کنید.

نکات مهم خرید ویدئو پروژکتور استوک

در هنگام خرید ویدئو پروژکتور استوک باید به نکات ریز و مهمی دقت کنید تا خرید مناسبی داشته باشید. مهم ترین چیزی که باید دقت داشته باشید، لامپ ویدئو پروژکتور است. زیرا قیمت لامپ دیتا پروژکتور نسبتا زیاد است. به علاوه شدت روشنایی، کنتراست، تعداد ورودی دستگاه، رزولوشن پروژکتور و ... از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت ویدئو پروژکتور استوک هستند.

اما راحتترین روش خرید ویدئو پروژکتور استوک این است که از نمایندگی های خریداری کنید.

مزایا دیتا پروژکتورهای استوک

پروژکتور های استوک در واقع همان دیتا پروژکتورهای نو و با کیفیت هستند که به دلایل جزئی به کارخانه مرجوع شدند. پس اگر راجع به مزایا ویدئو پروژکتور استوک سخن می گوییم، در واقع داریم مزایا ویدئو پروژکتورهای با کیفیت را بازگو می کنیم. اما با این تفاوت که این مزایا را با قیمت پایین تری به دست می آوریم.

پس مزایا این ویدئو پروژکتورها عبارت اند از:

  • طول عمر زیاد
  • کیفیت بسیار بالا
  • دستیابی آسان به قطعات و لوازم
  • وجود نمایندگی های معتبر در سراسر ایران

لامپ ویدئو پروژکتور 

برترین برندهای پروژکتور

از آنجا که ویدئو پروژکتور استوک کارکرده می باشد، شما باید بهترین مدل های ویدئو پروژکتور را تهیه کنید تا از کیفیت آن اطمینان پیدا کنید. همچنین یکی از مهم ترین قطعات پروژکتورها، لامپ ویدئو پروژکتور می باشد. قطعا برندهای معتبر، لامپ ها با کیفیت تری تولید می کنند.

این برندها عبارت اند از:

  • اپسون
  • سانیو
  • هیتاچی
  • ان ای سی

ویدئو پروژکتورهای این برندها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر از این ویدئو پروژکتور ها مقدار کمی استفاده شده باشد، مشکل خاصی پیش نمی آید.

نمایندگی های دیتا پروژکتور استوک ایران

از آنجایی که پروژکتورهای استوک دست دوم هستند، احتمال خرابی آن ها بیشتر از مدل های نو آن ها می باشد. از این رو شما باید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها خرید این دستگاه را انجام بدید. اگر از فروشگاه های غیر معتبر خرید این وسیله را انجام بدید، احتمال به وجود آمدن چند مشکل وجود دارد. خرید دستگاه های بی کیفیت، قبول نکردن مسئولیت پس از خرابی دستگاه ها، نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و ... از مشکلاتی است که می تواند بعد از خرید از فروشگاه های نامعتبر به وجود بیاید.

اما اگر شما از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خرید دستگاه های استوک را انجام دهید، علاوه بر مطمئن بودن از کیفیت دستگاه ها، خیالتان راحت خواهد بود که در صورت خرابی، این دستگاه ها گارانتی دارند. علاوه بر این، نمایندگی ها دستگاهی را که لامپ ویدئو پروژکتور آن زیاد مصرف شده باشد را، قبل از فروش تعویض می کنند. همچنان خدمات پس از فروش نمایندگی ها برای مشتریان خیلی جذاب خواهد بود. نصب ویدئو پروژکتور، یکی از همین خدمات پس از فروش خواهد بود.

جمع بندی

امروزه استفاده از ویدئو پروژکتور در میان مردم بسیار زیاد شده است. اما ممکن است قیمت این دستگاه برای افراد زیاد شده باشد. به همین دلیل برخی می توانند ویدئو پروژکتور استوک را تهیه کنند زیرا قیمت مناسب تری نسبت به نو دارند. ولی در موقع خرید باید دقت داشته باشید که از یک نمایندگی معتبر این دستگاه را تهیه کنید تا پروژکتورهای فرسوده را خریداری نکنید. تخصص اصلی پروژکتور کالا فروش ویدئو پروژکتور استوک است.

سوالات متداول

  1. قیمت ویدئو پروژکتور استوک برندهای معتبر از چه مقدار شروع می شود؟
    قیمت دیتا پروژکتور استوک حدودا از 1,200,000 شروع می شود و هرچه نوع دستگاه بهتر می شود، قیمت دیتا پروژکتور استوک هم بیشتر می یابد.
  2. برندهای معتبری که در حال ساخت ویدئو پروژکتور می باشند، کدامند؟
    برندهای اپسون، ان ای سی، سانیو، هیتاچی، ویویتک و ... از برندهای گوناگون در حال ساخت دستگاه می باشند.
  3. چرا باید در هنگام خرید دیتا پروژکتور استوک، به لامپ دستگاه دقت زیادی داشت؟
    زیرا قیمت لامپ ویدئو پروژکتور استوک از باقی قطعات بیشتر می باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟