با تحولات منطقه و جهان

عصبانیت آمریکا از همکاری نظامی ایران و روسیه/ واکنش سازمان ملل و ونزوئلا به اظهارات جان بولتون/ اعلام مرگ همسر اول دونالد ترامپ/سفر علی شمخانی به جمهوری آذربایجان

سفر علی شمخانی به جمهوری آذربایجان، عصبانیت آمریکا از همکاری نظامی ایران و روسیه، واکنش سازمان ملل و ونزوئلا به اظهارات جان بولتون، اعلام مرگ همسر اول دونالد ترامپ و اختلاف در میان مقامات اسرائیلی بر سر ایران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۳۳
|
۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 15 July 2022
|
60341 بازدید
|

حبس ابد برای دیپلمات ایرانی توسط دادگاه سوئد/ عصبانیت آمریکا از همکاری نظامی ایران و روسیه/ واکنش سازمان ملل و ونزوئلا به اظهارات جان بولتون/ اعلام مرگ همسر اول دونالد ترامپ

بین الملل تابناک: سفر علی شمخانی به جمهوری آذربایجان، عصبانیت آمریکا از همکاری نظامی ایران و روسیه، واکنش سازمان ملل و ونزوئلا به اظهارات جان بولتون، اعلام مرگ همسر اول دونالد ترامپ و اختلاف در میان مقامات اسرائیلی بر سر ایران، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

سفر علی شمخانی به جمهوری آذربایجان

علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که برای سفری رسمی عازم جمهوری آذربایجان شده، صبح امروز (جمعه) ۲۴ تیر ماه با استقبال «رامیل اسوب اف» همتای آذری خود وارد فرودگاه باکو پایتخت این کشور شد.


شمخانی در این سفر که در چارچوب سفرهای برنامه ریزی شده به منطقه قفقاز جنوبی انجام می‌شود، علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با همتای آذربایجانی خود، با الهام علی اف رئیس جمهور این کشور نیز دیدار خواهد کرد.
پیگیری اجرای توافقات دو کشور و تبادل نظر درباره ارتقای سطح روابط و همچنین بررسی آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و اقتصادی در حوزه‌های منطقه‌ای و جهانی، از جمله اهداف سفر شمخانی به جمهوری آذربایجان است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اخیرا به ارمنستان سفر کرده است.

عصبانیت آمریکا از همکاری نظامی ایران و روسیه

«جان کربی» مسئول هماهنگی روابط راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید پنجشنبه شب گفت، افزایش همکاری نظامی جمهوری اسلامی ایران و روسیه حاصل تحریم‌ها علیه دو کشور است.

کربی در مصاحبه با «سی‌اِن‌اِن»، با طرح ادعای انزوای روسیه و ایران بابت آنچه «اقدامات آن‌ها در حوزه‌های مختلف جهانی»، خوانده شده، گفت: «می‌دانیم که تحریم‌ها گزنده هستند. می‌دانیم که کنترل صادرات گزنده است.»

او در ادامه گفت: «واضح است که آن‌ها (ایرانی‌ها) قابلیت تولید داخلی را دارند. نمی‌دانم مولفه‌های توافقی که آقای [ولادیمیر] پوتین بسته شامل چه چیزی است! نمی‌توانم به طور اخص در این باره صحبت کنم که چگونه ایران قادر خواهد بود خود را به رفع این نیاز برساند.»

حبس ابد برای دیپلمات ایرانی توسط دادگاه سوئد/ عصبانیت آمریکا از همکاری نظامی ایران و روسیه/ واکنش سازمان ملل و ونزوئلا به اظهارات جان بولتون/ اعلام مرگ همسر اول دونالد ترامپ

این مقام کاخ سفید درباره پوتین افزود:‌‌‌ «ما از توانایی او در پر کردن دوباره ذخایر مهمات اطلاع داریم و حالا به‌خاطر فشاری که باقی جهان بر آقای پوتین اعمال کرده‌اند،‌ [دسترسی وی] به وسایل پروازی بدون سرنشین محدود شده است.»

کربی همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت، «گزینه ترجیحی» رئیس جمهور آمریکا همچنان گزینه دیپلماتیک است اما آمریکا «هیچ گزینه‌ای را از روی میز برنمی‌دارد.»

این مقام آمریکایی دو روز پیش نیز در مصاحبه دیگری با سی‌اِن‌اِن در پاسخ به سوالی درباره اینکه ادعای «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره همکاری پهپادی ایران و روسیه چه اثری روی مذاکرات هسته‌ای خواهد داشت، گفت: «نمی‌دانم که این لزوماً تأثیری بر تلاش‌های ما برای دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران دارد یا خیر! مطمئناً بر تلاش‌های ما برای ادامه حمایت از اوکراین تاثیر خواهد داشت.»

کربی در ادامه گفت: باید ببینیم روسیه دقیقا در این خصوص چطور پیش می‌رود، با ایرانی‌ها و این پهپادها، چه چیزی را تحویل می‌گیرند و چه تعداد و چطور از آن استفاده می‌کنند. بنابراین ما از نزدیک این را دنبال می‌کنیم.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید دوشنبه در اظهاراتی مدعی شد که ایران بزودی چند صد پهپاد با قابلیت حمل سلاح به روسیه تحویل می‌دهد. وی در کنفرانسی خبری در واشنگتن ادعا کرد: اطلاعات ما حاکی است که دولت ایران خود را آماده می‌کند، تا در فرصتی بسیار کوتاه، چند صد پهپاد و از جمله پهپادهایی که قابلیت حمل سلاح داشته باشند را تحویل روسیه دهد.

ادعایی که واکنش وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران را در پی داشت و «ناصر کنعانی» سخنگوی این وزارتخانه تصریح کرد: سابقه همکاری‌ها بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حوزه برخی فناوری‌های نوین به پیش از آغاز جنگ در اوکراین برمی‌گردد و در مقطع اخیر هیچ تحول خاصی در این ارتباط رخ نداده است.

واکنش سازمان ملل و ونزوئلا به اظهارات جان بولتون

در پی اعتراف مشاور امنیت ملی سابق آمریکا نسبت به سازمان‌دهی کودتا در دیگر نقاط جهان، سازمان ملل اعلام کرد که با هر شکل از کسب غیردموکراتیک قدرت - از جمله کودتا - مخالف است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، فرهان عزیز حق، معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به اعتراف جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مبنی بر دست داشتن در برنامه‌ریزی برای چندین کودتا گفت: واضح است که ما با هر نوع از انتقال غیردموکراتیک قدرت در کشورها مخالفیم.

جان بولتون روز پنجشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان اعتراف کرد که شخصا در سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی چندین کودتا نقش داشته و آن را کار دشواری توصیف کرد! این اعتراف بولتون در حین گفت‌وگو درباره نقش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در حمله به ساختمان کنگره این کشور در ششم ژانویه ۲۰۲۱ اتفاق افتاد. بولتون گفت، نقش ترامپ در این اعتراضات نمی‌تواند سازمان‌دهی کودتا بوده باشد.

حبس ابد برای دیپلمات ایرانی توسط دادگاه سوئد/ عصبانیت آمریکا از همکاری نظامی ایران و روسیه/ واکنش سازمان ملل و ونزوئلا به اظهارات جان بولتون/ اعلام مرگ همسر اول دونالد ترامپ

بولتون که در گذشته نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز بوده، گفت: ترامپ به اندازه کافی سر رشته نداشت که کودتاهای به‌دقت برنامه‌ریزی شده را انجام دهد. به عنوان کسی که به برنامه‌ریزی کودتاها کمک کرده - البته نه در اینجا، بلکه در نقاط دیگر - باید بگویم که کار زیادی می‌برد و این چیزی نیست که او (ترامپ) انجام داده باشد.

فرحان حق تاکید کرد که اظهارات بولتون به نوعی "اعتراف درباره نقش داشتن در چندین کودتا" بوده است.

یک مقام دولت ونزوئلا نیز در واکنش به اعتراف بولتون، او را «دیوانه» خواند.

بولتون درباره جزئیات این کودتاها صحبت نکرد اما از ونزوئلا نام برد؛ جایی که در ۲۰۱۹ واشنتن از خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا حمایت کرد تا نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری این کشور را سرنگون کند، اقدامی که شکست خورد.

خورخه رودریگز، رئیس کنگره دولتی ونزوئلا، آمریکا را به ایجاد ناآرامی متهم کرد و گفت: چیزی که در ذهن این جان بولتون دیوانه وجود داشت، این بود که خشونت‌ها تسریع می‌شود تا بهانه‌ای برای حمله نظامی به ونزوئلا پیدا شود.

اعلام مرگ همسر اول دونالد ترامپ

ایوانا ترامپ، همسر نخست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در ۷۳ سالگی درگذشت.

به گزارش بی بی سی، ایوانا و ترامپ در سال ۱۹۷۷ با هم ازدواج کردند و ۱۵ سال بعد جدا شدند. آن دو سه فرزند دارند؛ پسر ارشد ترامپ، دونالد جونیور؛ دختر ارشد او ایوانکا و همچنین اریک ترامپ سه فرزند ایوانا هستند.

ایوانا ترامپ متولد جمهوری چک بود.

حبس ابد برای دیپلمات ایرانی توسط دادگاه سوئد/ عصبانیت آمریکا از همکاری نظامی ایران و روسیه/ واکنش سازمان ملل و ونزوئلا به اظهارات جان بولتون/ اعلام مرگ همسر اول دونالد ترامپ

ازدواج او با دونالد ترامپ این زوج جوان را در مرکز توجه رسانه‌های عامه پسند دهه ۸۰ در نیویورک قرار داد و به همین علت هم ماجرای طلاق آنها مدت‌ها سر زبان‌ها و روی جلد مجلات بود؛ علت مرگ گزارش نشده است.

اختلاف در میان مقامات اسرائیلی بر سر ایران

ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی سخنان بنیامین نتانیاهو درباره ایران را پوچ و واهی خوانده است.

به گزارش المیادین، وی گفت: نتانیاهو سخن پوچی گفته است، اسرائیل هیچ گزینه نظامی جامعی علیه ایران ندارد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در ادامه توهمات خود برای استفاده از زور علیه ایران مدعی شد: به بایدن گفتم که نیازمند یک گزینه نظامی تهاجمی علیه ایران برای جلوگیری از هرگونه دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای است.
وی ادعا کرد به رئیس‌جمهوری آمریکا گفته که تحریم‌های اقتصادی و حتی ایجاد یک ائتلاف نظامی دفاعی در برابر ایران کافی نیست.

نتانیاهو ادعا کرد با یا بدون توافق هسته‌ای با ایران، باید طرح گزینه نظامی تهاجمی برای توقف ایران را حفظ کرد.

خط و نشان کشیدن نتانیاهو در حالی است که مقامات کشورمان اعلام کردند که آماده هرگونه حماقت علیه ایران هستند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸۷
ناشناس
|
France
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
آمریکا خودش 800 میلیارد دلار بودجه نظامی امسالش بود اونوقت حتی نخبگان ما رو هم فریب داده که بودجه نظامی مهم نیست و باید فقط به اقتصاد پرداخت. خوب اگر ما مثل اوکراین بشیم خوبه؟ وقتی امنیت جانی نداشته باشیم اقتصاد به چه درد میخوره؟ البته نه اینکه باید به اقتصاد بی توجهی کرد اما بودجه نظامی هم بسیار مهمه.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
روسیه یا قدرتمندتر از اون شوروی سابق ، ابرقدرت نظامی بودند
چه خروجی داشته ؟ اقتصاد قوی ، صنعت پویا رو در خروجی داره و صنعت پویا تولیدات با تکنولوژی بالا


متاسفانه داستان پهباد ابعاد سیاسی داره نه نظامی
و طبق معمول رگ ناسیونالیست ما ایرانی ها زده بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
ایران باید هم از نزدیکی با غرب و هم از نزدیکی با شرق در جهت توسعه منافع ملی سود ببرد
متاسفانه سالها است که تمام تخم مرغ ها را در کفه شرق گذاشته ایم و از این نظر خسارات هنگفتی متحمل شده ایم
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
آقای ناشناس 14:12 چقدر ایران باید با غرب تعامل کند تا آنها راضی شوند.
مگر ما همکاری نکردیم مگر مذاکره نکردیم مگر قرارداد امضاء نکردیم. مگر قرار نشد آنها تحریم ها را لغو کنند.
دیگر باید چه کنیم.
ایران راهی ندارد مجبور است با چین و روسیه و هند و هر کشور دیگر که بتواند و غربی ها مانع نشوند کارش را پیش ببرد.
ایران در هر کجا که توانسته سرمایه گذاری کرده و از روابط دوستانه با همه کشورها هم حمایت کرده پس متهم کردن ایران به وابستگی به شرق فقط حرف های بی بی سی است که با مغزشویی بعضی ها تکرار می کنند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
آقایی که میگی هم شرق هم غرب نمیدونی غرب هیچوقت به ایران روی خوش نشون نداده و نخواهد داد؟
علی
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
ناشناس ۱۳:۰۶
این حرف رو از کجان در آوردی؟” متاسفانه داستان پهباد ابعاد سیاسی
داره نه نظامی”

این حرف‌ها رو به یکی بگو که حمله به عین‌الاسد رو ندیده باشه یا حملی به بزرگ‌ترین مخازن نفتی آرامکو در عربستان. و ندیده باشه، یا سرنگون کردن مدرنترین رادارگریزترین و گرانترین پهپاد آمریکا رو از دل آسمون به. مین نکشیده باشه…..

شما اصلاح طلبها کی می‌خواید بس کنید این همه خود تحقیری رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
مردم خودمون هم از این همکاری ناراحت وعصبانی هستند اما کی گوش میده ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
مردم خودمون منظورت شبکه های خبری معانده-
کمی ساده هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
آمریکا و نوکران و عمله و نکره اش فقط عصبانی هستند. و به قول شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرید بی خود به به پای ما ملت ننویسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
نیروگاه اتمی بوشهر که سالی 2 ماه تعطیل است، با آن کارشکنی های روسیه و آن بودجه سنگین که صرف ساخت آن شد، نماد همکاری روسیه با ایران است
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
مردم ما بشدت از این همکاری استقبال میکنند و از دولت حمایت میکنند این غرب زده ها همین چند صد نفر در این شبکه های مجازی هستند با البانی نشین های منافق
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
ظاهرا پیرپاتال های آلبانی اینجا خیلی فعالن.
خسته نباشید. عمرتون تمام شد ولی هنوز مشغول دشمنی هستید.
برگردید به وطن خودتون خدمت کنید نه مثل گذشته که در خدمت دشمن ایران صدام بودید و الان در خدمت کشورهای جنایتکار غربی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
ناشناس ۱۳:۰۳نه جانم منظور از مردم خودمان دقیقا مردم خودمان است که بسیار هشیارند و نیاز به خط دهی شبکه های به قول شما معاند ندارند .
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
مردم خودتون شایدامامردم ایران انقدرضرب ازامریکاوغرب خورده اندوانقدرنامردی وجنایت ازغرب دیده اندکه کاملا با این وحشی های غربی مخالفند
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
نیروگاه رو برای میتننس متوقف میکنند بعد از تمام شدن دوباره فعال میشه چرا بلد نیستی جو الکی میدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
مردم فقط شما غربگداها نیستید این هزاربار
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
گور بابای آمریکا و عصبانیتش؛ منافع ملی ایران رو با این کار به خطر می‌ندازن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
اشتباه مثبت زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
فروش اس 300 قدیمی بعد از 4 سال که روسیه پولش را از قبل گرفته بود و آن را تحویل نمی داد و بعد از تهدید ایران به شکایت به دادگاه لاهه، نماد غیر قابل اعتماد بودن روسیه در معاملات دو طرفه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
عصبانیت ایرانیان از همکاری کشورشان با یک کشور پلید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
آمریکا پلیدتره - اینو آویزه گوشت کن
ناشناس
| Malaysia |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
کشور پلید یعنی آمریکا که باهاش همکاری نمی کنیم...
یعنی واقعا هیچ کشوری در دنیا حتی در تخیل هم می تونه در پلیدی با آمریکا رقابت کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
یک نگاه به کوبا بکنید. هنوز که هنوز است ماشینهای آمریکایی دهه 50 -60 در خیابانهایش رفت و آمد می کنند
صنایع و تمام تجهیزات و ماشین آلات و وسایل ایران هم به خاطر تحریم ها و نبود بودجه کافی پیر و مستهلک شده اند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
از این همکاری مردم ایران راضی هستند .
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
ناشناس ۱۶:۳۸ از طرف خودت حرف بزن.
آمار مشارکت در انتخابات خلاف حرف شما رو میرسونه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
روسیه اگه تا ۱۰۰ سال آینده جنایت کنه تازه میرسه آمریکا جنایاتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
بیکارید به روسیه پهپاد میدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
به جرس قاطع عرض می کنم روسیه توانایی بیش از پهپاد های ما دارد با این قرارداد می خواهند ایران را بیش از این در جهان منزوی سازند و این عمل یعنی خرید پهپاد نیرنگی است از جانب پوتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
از شما باید اجازه میگرفتن ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
اینها تا دیروز می گفتند ایران پهباد که هیچ، سوزن هم نمی تواند بدون کمک چین و روسیه بسازد. چه قدر متناقض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
پراید وپژو هم بدید قبول میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
تمام زیرساخت های ایران غربی است
از روسیه و چین جز ضرر و خسارت چیزی نصیب ایران نشده است
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
غرب زده ها جقدر عصبانی هستند انکار باباشون مرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
منم به جرس قاطر تایید می کنم
افشین
|
Germany
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
دیروز که هم روسیه و هم ایران این همکاری رو تکذیب کردن امروز میگین ناراحتن از همکاری روسیه و ایران.
اون رو باور کنیم یا این رو؟
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
پهپاد میدیم خوبش هم میدیم اروپا و امریکا از این غصه دق کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
چیکار کنیم ب تو پهباد بدیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
عصبانیت آمریکا ....
چطور تو سوریه همکاری ایران و روسیه چندین سال پیش عصبانی نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
عصبانی شده غلطی نمیتونه بکنه . داعش امریکا را ازبین بردیم داره دق میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
۱۶:۴۰
بشار جون تویی؟ سایتو بستیا با نظرات رگباریت . راستی خانمت حجاب نداشت اون همه مدافع فرستادیم اونجا که اونطوری بگردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
کاش دولت فقط به منافع ملت توجه کنه ،و از عصبانیت دشمنان خارجی و دشمنان داخلی افراطی ،توجه نکنه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
فروش پهپاد منفعت ملی نیست؟ پولش صرفه امنيت بیشتر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
لطفا بگید بجای کمک نظامی به روسیه کلاهک هسته ای ازشون بگیرید تا نسل بعضی کشورهای بی ارزش ازروزمین برداریم زنده باد جنگ اتمی یه زمانی ژاپن امریکا به زانو دراورده بود دوتاشهرش باخاک یکسان کرد هنوز ژاپن ازنظرنظامی نتونسته کمر راست کنه پس زنده باد سازنده اتم یهودیانی که اولین باراین بمب باارزش ساختن ماهم یاباید اجازه بدیم دانشمندان ایرانی بسازند یا حداقل ۱۰۰ کلاهک ازکره شمالی وروسیه بخریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
اگه جنگ اتمی راه بندازیم، اولین قربانیان و کشته شدگان، هشتاد میلیون ایرانی خواهند بود
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
ناشناس ۱۲:۵۹ شما یک شیعه مسلمان واقعی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
شما میخوای چند هزار سال زندگی کنی داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
لازم نيست هر مطلبي ارائه شده جناب عالي نظر بدهيد . آن هم نظرات مشعشع كه متاسفانه همه چيز را يك بازي كودكانه فرض كرده ايد و كري خواندن هاي زمين فوتبال .
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟