در بخش پروانه، LUUV سپاه دارای پامپ جت است(سفید)، معمولا شناور ها زمانی که به سرعت های بالا می رسند با گردش تند تر پروانه همراه هستند، این گردش سریع تر باعث شده فشار دینامیکی سیال در اطراف پروانه دچار تغییر شود و به اصطلاح کاویتاسیون یا حفرهزایی رخ دهد که درنهایت باعث افزایش صدا و اثر آکوستیک آن شناور می شود تا در معرض شناسایی سریع تر توسط سونار غیرفعال دشمن باشد، در نتیجه با افزوده شدن پامپ جت و ایجاد داکت دور پروانه، تا حدی زیادی اثر حفرهزایی در سرعت های بالا کم می شود و این موضوع برای آب های کم عمق مانند خلیج فارس نیز بسیار مهم است.
سونار فعال و غیرفعال زیردریایی(قرمز) و آنتن مخابراتی جمع شونده زیردریایی(آبی)