مرگ تلخ دو مرد در دریاچه

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: ۲ مرد ۶۲ و ۴۰ ساله به دلیل ناآشنایی به فنون شنا در دریاچه سد شهید کاظمی و زرینه‌رود این شهرستان غرق شدند.
کد خبر: ۱۲۵۲۷۸۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۳ 10 August 2024
|
3905 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رسول معروفی اظهار کرد: یکی از این ۲ نفر که مردی ۴۰ ساله بود در نزدیکی روستای «کانی‌کوزله» در مسیر جاده «رحیم‌خان» به قصد شنا وارد رودخانه (زرینه رود) شده بود، که غرق شد و برای پیدا کردن جسد وی، گروه غواصان «ساتیار» به محل اعزام شدند.

وی افزود: غواصان گروه ساتیار که مهارت زیادی دارند توانستند پس از چند ساعت تلاش جنازه این جوان را در رودخانه پیدا و برای انجام مراحل قانونی به بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان منتقل کنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: امروز همچنین مرد ۶۲ ساله دیگری نیز در دریاچه سد شهید کاظمی بوکان غرق شد و تیم غواصان «ساتیار» برای پیدا کردند جسد وی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش های غواصان و شناگران ماهر منطقه جسد این مرد در دریاچه سد پیدا شده و تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

معروفی با اشاره به تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان به لباس و تجهیزات غواصی گفت: شهروندان در صورت نیاز برای کمک در مورد غرق شدگان با این سازمان تماس بگیرند.

وی اظهار کرد: یک نفر آشنا به فنون غواصی در آتش نشانی بوکان استخدام شده است تا در عملیات‌های نجات و یافتن جنازه غرق شدگان این سازمان را یاری کند و ۲ نفر از نجات غریق ماهر نیز در این شهرستان فعالیت مستمر دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...