دانلود آخرین نسخه برنامه پلیس من + پاسخ به سوالات مهم

برای دریافت خدمات غیرحضوری و آنلاین پلیس+۱۰، مثل استعلام و پرداخت خلافی، دریافت گذرنامه و گذرنامه اربعین، گزارش سرقت و پیگیری آن و... چه باید کرد؟ در این مطلب با شماییم تا به این سوالات پاسخ دهیم.
کد خبر: ۱۲۵۳۵۴۸
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ 13 August 2024
|
9806 بازدید
|
۲

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰

به گزارش تابناک، تا چند سال قبل انجام امور اداری بسیار وقت گیر و خسته کننده بود و زمان زیادی از اوقات شهروندان را تلف می‌کرد. وضعیت نامطلوبی که حتی برون سپاری برخی خدمات و دایر کردن دفاتر پلیس+۱۰ و یا پیشخوان دولت، دفاتر خدمات قضایی و... هم نتوانسته به آن پایان دهد.

البته حالا برخی از تردد‌های زمان بر در روز‌های داغ یا سرد سال، ترافیک‌های گره خورده خیابان‌ها و معابر شهری و در نهایت صف‌های طولانی نوبت دهی و انتظار طولانی مدت برای انجام کار‌های ساده‌ای مانند استعلام و پرداخت خلافی خودرو یا تمدید گواهینامه دیگر ضروری نیست و می‌توان با استفاده از ابزار‌هایی مانند «پلیس من»، این خدمات را به صورت غیرحضوری و آنلاین دریافت کرد.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰

پلیس من نرم افزار تلفن همراه (اپلیکیشن موبایلی) است که فرماندهی انتظامی کشورمان (فراجا) توسعه داده و عرضه کرده است و به کمک آن می‌توان برخی از خدمات انتظامی که در دفاتر پلیس+10 ارائه می‌شود را به صورت غیرحضوری و آنلاین دریافت کرد.

چه خدماتی در پلیس من ارائه می‌شوند؟

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰با استفاده از اپلیکیشن پلیس من می‌توانید به راحتی لیست کامل خلافی خودرو و یا خلافی موتور سیکلت خود را دریافت کرده و مبلغ جریمه یا جرایم راهنمایی و رانندگی را به صورت مستقیم و با کارت بانکی (از حساب دارای رمز دوم) از طریق درگاه‌های امن این اپ، پرداخت نمایید.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰خدمات دیگری همچون استعلام وضعیت گواهینامه و گذرنامه، گزارش ثبت تخلف حمل‌ونقل عمومی، نمره منفی گواهینامه، ثبت نام و دریافت گذرنامه زیارتی برای سفر اربعین و حضور در راهپیمایی عظیم اربعینی، پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام خودرو‌های مکشوفه و... همگی در این اپ ارائه می‌شوند و شما را از مراجعه حضوری به دفاتر پلیس و مراکز پلیس راهور بی نیاز می‌سازد.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰

از پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور تا ثبت مفقودی گذرنامه

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰از دیگر کارکرد‌های اپلیکیشن پلیس من، ثبت سرقت و پیگیری آن، فرایند ترخیص خودرو، نوبت دهی تعویض پلاک و نوبت دهی دفاتر پلیس+۱۰، استعلام و مشاهده ریز تخلفات رانندگی، ارتباط با پنجره واحد خدمات فراجا و انجام امور سامانه سخا، استعلام تاریخچه پلاک، استعلام کارت خودرو و سند خودرو، استعلام کارت پایان خدمت، استعلام وضعیت معافیت تحصیلی، ثبت درخواست معافیت تحصیلی افراد مشمول، ثبت درخواست خروج از کشور مشمول خدمت نظام وظیفه (سربازی)، ثبت پروانه گذر مرزی، درخواست تاییدیه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و برخی خدمات دیگر است.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰از دیگر امکانات درج شده در پلیس من، ثبت فقدان گذرنامه (گذرنامه مفقود شده)، ثبت و صدور مجوز موسسات و تشکیل نهاد‌های مردم نهاد (ان‌جی‌او= NGO)، ثبت کلاهبرداری کارت به کارت، استعلام وضعیت کلاهبرداری ثبت شده، سامانه کشفیات اموال (سامانه نما)، استعلام موتور مکشوفه، ارتباط و ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیک قضایی (سامانه ثنا)، اعلام سد معبر و امکان مشاهده فیلم‌های آموزش همگانی است.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰از ویژگی‌های بخش تنظیمات اپ پلیس من، امکان ایجاد رمز عبور (به صورت عدد ۴ رقمی) یا فعال سازی اثرانگشت به جای رمز عبور روی آن است. این اپلیکیشن امکان فعال سازی «حالت شب» یا دارک مود را هم در اختیار کاربران قرار داده است.

فیلم: نحوه ثبت نام و دریافت گذرنامه زیارتی برای اربعین با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من

شماره تلفن پشتیبانی ۸۱۲۴۰۰۵۰ (با پیش شماره یا کد تهران، ۰۲۱) در اختیار کاربران قرار دارد تا مشکلات این اپلیکیشن را با تماس با این مرکز، مطرح و پیگیری نمایند.

نزدیک‌ترین دفتر پلیس+۱۰ به من کجاست؟

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰یکی دیگر از خدماتی که بر بستر اپ پلیس من ارائه می‌شود، جست‌وجوی اماکن مختلف مرتبط با پلیس (مراکز و دفاتر پلیس+۱۰، کلانتری‌ها، پارکینگ ها، دادسرا‌ها و دادگاه ها، مراکز پزشکی قانونی، مراکز معاینه فنی، مراکز شماره گذاری، شورا‌های حل اختلاف، پلیس بزرگراه، مناطق پلیس راهور، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، پلیس فتا، پلیس مواد مخدر، پاسگاه ها، مراکز فرماندهی و یگان امداد) بر بسته نقشه، به منظور مسیریابی آنلاین روی نقشه است.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰

راه‌های دانلود اپلیکیشن پلیس من

شما می‌توانید برنامه کاربردی پلیس من را برای گوشی تلفن همراه خود به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید، به این صورت که روی لینک زیر کلیک نموده و آخرین نسخه این نرم افزار را دانلود و نصب کرده و از آن استفاده کنید.

برنامه «پلیس من» برای اندروید

حجم:

18.6 مگابایت

منبع:

سایت پلیس من

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰ دانلود فایل به صورت زیپ شده

 

یک راه دیگر برای دانلود پلیس من، استفاده از مایکت و کافه بازار است که در لینک‌های زیر (روی عکس کلیک کنید) در اختیار شما قرار دارد.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰

 

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰

چگونه با گوشی آیفون از پلیس من استفاده کنیم؟

برنامه پلیس من بر بستر IOS عرضه نشده و لذا در اپ استور قرار ندارد؛ در نتیجه پلیس من برای دارندگان گوشی‌های آیفون (به اصلاح اپل) در دسترس نیست، اما از این دسته از کاربران هستید، نگران نباشید، چون نسخه تحت وب پلیس من هم وجود دارد که در لینک زیر (روی عکس کلیک کنید) در دسترس شما قرار دارد و می‌توانید همه خدمات را از طریق آن دریافت نمایید.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰

برای کار با نسخه وب، لازم است شماره تلفن همراه (موبایل) را وارد کرده و ثبت نمایید و سپس کد تایید را که برایتان پیامک (SMS) می‌شود، وارد نمایید تا وارد سامانه پلیس من شوید.

پاسخ به چند سوال متداول و مهم:

برنامه پلیس من رایگان است؟

دانلود برنامه پلیس من رایگان است و بسیاری از خدماتی که ارائه می‌دهد نیز رایگان هستند، اما دریافت برخی خدمات از آن هزینه بر و مشمول پرداخت است.

تعرفه استعلام از پلیس من چقدر است؟

قیمت استعلام‌های هزینه بر در اپلیکیشن پلیس من ثابت است؛ مبلغ ۶۲ هزار ریال (معادل ۶۲۰۰ تومان) به ازای هر استعلام و خدمت مشمول هزینه (خدمت‌هایی که برای دریافت‌شان پرداخت هزینه ضروری است، با ثبت یک علامت خاص در برنامه مشخص شده‌اند.)

برای پرداخت هزینه استعلام در پلیس من، باید کیف پول درون برنامه را شارژ کرده و با این کیف پول، هزینه را پرداخت نمایید.

مشاهده و پرداخت آنلاین خلافی و دریافت خدمات غیرحضوری پلیس +۱۰

آیا می‌توان با پلیس من برای دیگران استعلام کرد؟

از آنجایی که کار با اپ پلیس من نیازمند احراز هویت است، تنها با استفاده از موبایلی که به نام فرد است، می‌توان کد ورود را دریافت کرد و وارد نرم افزار شد و بعد از این مرحله، باید در بخش پروفایل کاربری، کد ملی را وارد کرد و فرآیند احراز هویت را طی نمود تا بتوان از بخش‌های مختلف نرم افزار استفاده کرد.

به این ترتیب اگر قصد استفاده از اپ پلیس من برای دیگران را دارید، باید ابتدا در بخش پروفایل گزینه خروج را بزنید و سپس با مشخصات فردی که قصد دارید برایش روند استعلام را انجام دهید، وارد نرم افزار شوید و استعلام بگیرید.

آیا پلیس من تنها راه ورود به پنجره خدمات فراجا است؟

خیر. از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز می‌توانید وارد پنجره واخد حدمات فراجا برای دریافت خدمات مختلف مانند ورود به سامانه سخا شوید.

آیا استعلام‌های صورت گرفته، ذخیره می‌شوند؟

بله، کلیه استعلام‌های صورت گرفته در پلیس من ذخیره می‌شوند و قابل بازیابی هستند و برای مشاهده آن‌ها نیاز به پرداخت مجدد و دوباره مبلغ هزینه استعلام نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
همیشه قطع است ، همیشه ارور میده
فیروز خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
اخر متوجه نشدم میشه برایدگران استفاده کرد ؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...