نحوه ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند/ لینک دانلود اپ دولت من

چگونه وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند شویم و از خدماتی که به واسطه آن ارائه می‌شود، استفاده کنیم؟ اگر با این سوال مواجهید، با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۶۱۶۴۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹ 24 September 2024
|
792 بازدید

نحوه ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند/ لینک دانلود اپ دولت من

به گزارش تابناک، از جمله اقدامات جالب توجه دولت مردان در سال‌های اخیر، ایجاد پلتفرمی برای تجمیع خدمات الکترونیک و آنلاین است که «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» نام دارد و کلیه خدماتی که وزارت خانه ها، سازمان‌ها و سایر دستگاه‌ها به صورت برخط به مردم ارائه می‌دهند، در زیرمجموعه آن ارائه می‌شود.

سامانه جامعی که نه تنها چندین سامانه از جمله سامانه مشارکت الکترونیکی به منظور مشارکت شهروندان با هدف ارتقاء شفافیت و بهبود فرآیند‌های اداری در زیرمجموعه آن قرار گرفته، که نوعی از یکپارچه سازی احراز هویت برای ورود به انواع سامانه‌ها و دسترسی به خدمات مختلف اینترنتی ارائه شده توسط نهاد‌ها و ارگان‌ها به واسطه آن پدید آمده است.

نحوه ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

برای ورود به پنجره ملی باید آدرس اینترنتی my.gov.ir را در مرورگر اینترنتی خود وارد کرده و روی گزینه اینتر یا جستجو بزنید. دقت کنید که فرقی ندارد از چه دستگاهی (موبایل یا کامپیوتر یا لپ تاپ) برای این کار استفاده می‌کنید و همچنین فرقی ندارد از چه بروزری بهره می‌گیرید؛ گوگل کروم، اپل سافاری، موزیلا فایرفاکس، اوپرا یا هر مرورگر اینترنتی دیگری.

صفحه ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

۱- ورود با رمز یکبار مصرف به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

در صفحه نخست درگاه ملی خدمات دولت هوشمند، فرمی نمایش داده می‌شود که با تکمیل آن و از طریق رمز یکبار مصرف، وارد سامانه خواهید شد. برای این کار باید ابتدا شماره تلفن همراه را در کادر مربوطه وارد کنید، سپس کد امنیتی را که عدد چند رقمی است (جایگزین کپچا شده است)، وارد کرده و روی گزینه «ارسال رمز یکبار مصرف» بزنید.

هشدارهاتوجه:

• دقت کنید که تمامی پیامک‌های ارسالی از طریق این سامانه با سرشماره و مسک MGOV ارسال می‌شود و پیامک‌های ارسال شده با با دیگر سرشماره‌ها جعلی بوده و باید به آنها اعتنایی نکرد. 

• لطفا برای حفظ امنیت خود از در اختیار قراردادن محتویات پیامک‌های دریافتی به دیگران جداً خودداری نمایید.

• اگر پیامک (SMS) رمز یکبار مصرف را دریافت نکردید، می‌توانید با استفاده از کد دستوری (USSD)، کد فعالسازی را دریافت کنید. برای این کار باید با موبایل کد دستوری #۴۰*۴* (ستاره چهار ستاره چهل مربع) را شماره گیری کنید تا کد را دریافت کنید.

دریافت کد فعالسازی با کد دستوری

• یک راه جایگزین دیگر برای دریافت کد فعال سازی، استفاده از ایمیل ملی است. اگر پست الکترونیک یا همان رایانامه ملی دارید و قصد استفاده از آن را داشته باشید، کافی است در پایین صفحه ورود کد ۵ رقمی فعالسازی، روی دکمه «ارسال ایمیل» بزنید تا کد برایتان ارسال شود.

نحوه دریافت کد فعالسازی با ایمیل ملی

۲- ورود با کد QR به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

یک راه دیگر ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، استفاده از کد کیو آر (QRCODE) است که البته لازمه استفاده از آن، دانلود و نصب اپلیکیشن ویژه پنجره ملی است.

نحوه ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با کیو آر کد

در صورتی که قبلا اپ دولت همراه را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده باشید، می‌توانید با استفاده از این برنامه موبایلی، بارکد مشخص شده را اسکن نمایید و بدون نیاز به احراز هویت مجدد و وارد کردن کدیکبار مصرف، به پنجره ملی وارد شوید.


لینک دانلود اپ دولت من

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن پنجره ملی دولت هوشمند (اپ MyGov که به اپ دولت همراه هم مشهور است)، می‌توانید به اینجا رفته یا نسخه اندروید و یا نسخه آی او اس (مخصوص گوشی آیفون) را از بازار‌های ایرانی نرم افزار موبایل (تصاویر و لینک‌های زیر) دریافت کرده و نصب نمایید.

دانلود اپ دولت من از بازار دانلود اپ دولت من از مایکت دانلود اپ دولت من از چارخونه
دانلود از کافه بازار دانلود از مایکت دانلود از چارخونه
     
دانلود اپ دولت من از سیب اپ دانلود اپ دولت من از سیب چه دانلود اپ دولت من از آی اپس
دانلود از سیب اپ دانلود از سیبچه دانلود از آی اپس

 


برای دانلود مستقیم نسخه اندروید برنامه دولت من از تابناک، روی لینک زیر کلیک کنید:

 

برنامه «دولت من» لوگوی اپ دولت من
ارائه دهنده: سازمان فناوری اطلاعات ایران
نسخه: 1.0.188
حجم: 42.3 مگابایت
دانلود فایل به صورت زیپ شده لینک دانلود مستقیم اپ دولت همراه

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟