بازدید 15497

ادعاهای مضحک یک سایت صهیونیستی

جنگ آینده میان حزب الله و «اسرائیل» در آینده بسیار نزدیک رخ خواهد داد و از طرف حزب الله، تمام امور این جنگ در دست سه نفر خواهد بود که عبارتند از «حسین مهدوی» یکی از ژنرال های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی! سید «حسن نصرالله» و سید «هاشم صفی الدین».
کد خبر: ۱۳۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۹ 15 November 2010
پنج روز پیش خبری در رسانه های عربی و به ویژه لبنانی منتشر شد مبنی بر اینکه حزب الله لبنان تغییراتی در ساختار مدیریتی درونی خود انجام داده که طی 13 سال گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش شیعه آنلاین، یکی از اخبار اعلام شده در مورد این تغییرات درون حزب الله، این بود که سید «احمد صفی الدین» به عنوان مسئول جدید حزب الله در جنوب لبنان انتخاب شد.

در این هنگام سایت اینترنتی «دبکا» که همواره به انتشار اخبار دروغ همسو با سیاست های صهیونیستی مشغول است، با اشتباه گرفتن سید «احمد صفی الدین» با حجة الإسلام سید «هاشم صفی الدین» نوشت: سید «هاشم صفی الدین» که پسر عموی سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان است، به عنوان مسئول جدید حزب الله در جنوب لبنان انتخاب شد!

این سایت اینترنتی در ادامه ادعای نادرست خود نوشت: تعیین سید «هاشم صفی الدین» به عنوان مسئول جدید حزب الله در جنوب به جای شیخ «نبیل قاووق» به معنی آن است که جنگی در آینده نزدیک میان حزب الله و «اسرائیل» آغاز خواهد شد!

سایت اینترنتی «دبکا» همچنین نوشت: سید «هاشم صفی الدین» کاملا با موافقت مقامات ایرانی در این سمت جدید تعیین شد! او پیش از بازگشت به لبنان مسئول دفتر حزب الله در تهران بوده است! وی نزدیک ترین فرد به ایران پس از «عماد مغنیه» بوده است.

لازم به ذکر است این سایت صهیونیستی در این بخش خبر خود نیز مجددا مرتکب اشتباه شد زیرا سید «احمد صفی الدین» نماینده حزب الله در تهران بود و نه سید «هاشم صفی الدین».

سایت اینترنتی «دبکا» در ادامه، یک ادعای بسیار مضحک دیگری نیز مطرح کرد و نوشت: سید «هاشم صفی الدین» به دلیل شباهت بسیار زیادی که به سید «حسن نصرالله» دارد، بعد از جنگ 33 روزه سال 2006 به عنوان «بدل» دبیرکل حزب الله لبنان در بسیاری از مجالس، مراسم و جلسات شرکت کرده و خود را سید «حسن نصرالله» معرفی می کرد!

این پایگاه اینترنتی گزارش خود را با ادعای دیگری به پایان رساند و نوشت: جنگ آینده میان حزب الله و «اسرائیل» در آینده بسیار نزدیک رخ خواهد داد و از طرف حزب الله، تمام امور این جنگ در دست سه نفر خواهد بود که عبارتند از «حسین مهدوی» یکی از ژنرال های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی! سید «حسن نصرالله» و سید «هاشم صفی الدین».
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
احتمالا خیلی فسفر سوزوندن تا همچین خبری رو چاپ کنن
این اشتباهات ناشی از ترس و استرس اونهاست و مشخص است که به شدت از حزب الله می ترسند
به امید پیروزی تمامی رزمندگان اسلام در تمامی نقاط جهان در تمامی عرصه های علمی نظامی فضایی و....
چرا مضحک ما که افتخار میکنیم یک ایرانی در این جنگ باشد
برای این دوستان عزیز دعای خیر می‌کنیم...انشاالله موفق باشند
درود خدا بر سید حسن نصرالله و رزمندگان رشید حزب الله
ان ینصر الله تنصرکم
پیروزی نزدیک است
وقتی انگلیسی ها نتوانستند جای زیر دریایی آلمانی را در دریا پیدا کنند به دروغ خبر رسانی کردند که این زیر دریایی منهدم شده است
آلمانیها برای اینکه نشان دهند دروغ است زیر دریایی خود را به روی آب آوردند و انگلیسیها از فرصت استفاده کردند و آن را زدند
سیاست دشمن در جند سال اخیر منفعل کردن مسلمانان در تمام زمینه هاست
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات