قتل زن یک روز پیش از طلاق

مدتی بعد از ازدواج به رفتارهای او مشكوك شدم و احتمال دادم كه او با افرادی رابطه داشته باشد؛ وقتی به تعقیب او پرداختم، فهمیدم او با یك پسر كه قبلا با او دوست بوده، رابطه دارد. به كلانتری و دادگاه شكایت كردم اما چون مدرك مستندی نداشتم، نتوانستم حقانیت خود را ثابت كنم. متهم گفت: روز حادثه داخل خانه بشدت با همسرم درگیری لفظی داشتم و بعد از آن به اتاق خواب رفتم و روسری را دور گردنش انداختم و خفه‌اش كردم.
کد خبر: ۱۴۵۱۲۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۱ 30 January 2011
|
5397 بازدید
وطن امروز: مرد جوان، یك روز پیش از اینكه به دادگاه برود تا همسرش را طلاق دهد، او را با روسری به قتل رساند.روز 9 مهرماه سال جاری، مرد جوانی در كلانتری 130نازی‌آباد حضور یافت و ادعا کرد كه ساعاتی پیش همسر خود را به قتل رسانده است. مأموران با حضور در خانه این مرد، با جسد همسرش رو به رو شدند كه با روسری خفه شده بود.

متهم با دستور مقامات قضایی دستگیر شد تا تحقیقات در این زمینه آغاز شود. متهم به قتل، در تحقیقات مدعی شد كه كمتر از 2 سال پیش با همسرش ازدواج كرده بود كه به خاطر ظنین شدن به او درباره مسائل اخلاقی او را به قتل رسانده است.

با اعترافات صریح متهم، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد كه صبح دیروز به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار برگزار شد.

در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینكه اتهام قتل همسرش را قبول دارد، گفت: حدود 15 ماه بود كه با همسرم ازدواج كرده بودم و یك پسر 3 ماهه داشتیم؛ با همسرم در خیابان آشنا شده بودم و مدتی بعد از آشنایی، به او پیشنهاد ازدواج دادم كه او هم قبول كرد.

وی ادامه داد: مدتی بعد از ازدواج به رفتارهای او مشكوك شدم و احتمال دادم كه او با افرادی رابطه داشته باشد؛ وقتی به تعقیب او پرداختم، فهمیدم او با یك پسر كه قبلا با او دوست بوده، رابطه دارد. به كلانتری و دادگاه شكایت كردم اما چون مدرك مستندی نداشتم، نتوانستم حقانیت خود را ثابت كنم. متهم گفت: روز حادثه داخل خانه بشدت با همسرم درگیری لفظی داشتم و بعد از آن به اتاق خواب رفتم و روسری را دور گردنش انداختم و خفه‌اش كردم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟