وزارت خانه بی وزیر در حال خانه تکانی؛

این عزل و نصب ها با دستور کیست؟

از جمله عزل و نصب هايي كه به تازگی انجام گرفته، بركناری صفاهاني مديركل تأمين اجتماعي غرب تهران بزرگ بوده كه معلوم نيست، اين کار با تأیيد و آگاهی سرپرست وزارت رفاه انجام شده و يا حسيني، مديركل دفتر وزارتي محصولي در وزارت رفاه كه هم اکنون نيز در سمت خود باقي است!
کد خبر: ۱۷۳۷۳۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۹ 28 June 2011
|
25613 بازدید
سرویس اجتماعی «تابناک» ـ  در حالي كه صادق محصولي، وزير رفاه از سمت خود بركنار شد و بنا بر اساسنامه سازمان تأمين اجتماعي، هر گونه عزل و نصب در اين سازمان بايد با تأیيد وزير رفاه و تأمين اجتماعي باشد؛ اما مشخص نيست كه عزل و نصب هاي پس از محصولي با هماهنگي شيخ الاسلامي، سرپرست وزارت رفاه و تأمين اجتماعي انجام مي شود يا خودسر اقدام به اين عزل و نصب ها مي شود.

از جمله عزل و نصب هايي كه به تازگی انجام گرفته، بركناری صفاهاني، مديركل تأمين اجتماعي غرب تهران بزرگ بوده كه معلوم نيست، اين کار با تأیيد و آگاهی سرپرست وزارت رفاه انجام شده و يا حسيني، مديركل دفتر وزارتي محصولي در وزارت رفاه كه هم اکنون نيز در سمت خود باقي است، اقدام به صدور دستور اين عزل و نصب ها به حافظي مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي ‌كرده است.

از ديگر عزل و نصب ها، مي توان به تغييراتي در هيأت مديره شركت تأمين تله كام (اپراتور سوم) اشاره‌كرد.

البته نبايد انتصاب محمدعلي يزدان جو، مديرعامل شستا (زير مجموعه سازمان تأمين اجتماعي) به عنوان عضو هيأت مديره شركت خانه سازي ايران را نيز فراموش‌ كرد.

از سوي ديگر، شنيده مي شود كه از سوي برخي افراد، فشارهايي به ايراندخت عطاريان، مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري وارد مي شود تا وي از سمت خود كناره‌گيري كند.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟