بازدید 42962
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

«تویسرکان»، بهشت‌ غرب ایران زمین

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 13 July 2015
«تویسرکان»، بهشت‌ غرب ایران زمینسایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

** ‌تویسرکان، بهشت غرب ایران‌زمین و جاذبه‌های گردشگری آن


در این گزارش تصویر‌ی که یکی از بینندگان «تابناک با تو» برای ما فرستاده، شما بینندگان عزیز را به دیدن عکس‌هایی از آرامگاه میررضی ا‌لدین آرتیمانی، آرامگاه حیقوق نبی، روستای کهنوش، قلعه اشتران، و ...دعوت می‌کنیم. چنانچه شما نیز تمایل به ارسال گزارش‌هایی از این دست از شهرستان خود هستید، «تابناک با تو» آمادگی انتشار آن را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید و ببینید


** مهتاب کرامتی: خانواده ام مخالف بازیگری بودند

خانواده ام مخالف بازیگری بودند

آن زمان که ما می‌خواستیم به کلاس بازیگری برویم باید با خانواده‌هایمان می‌جنگیدیم تا به ما اجازه رفتن به این دوره‌ها را بدهند. خانواده خود من به هیچ عنوان راضی نبودند من بازیگر شوم. نگاه خانواده‌ها به سینما طور دیگری بود. الان علاوه بر تغییر نوع نگرش تعداد کلاس‌های بازیگری هم زیاد شده و مقوله بازی راحت و در دسترس است. در آن دوره ما باید کلی تست می‌دادیم و هر کسی را هم قبول نمی‌کردند که حتی به راحتی تست دهد.

بیشتر بخوانید


** مدل های شیک ومجلسی کت وشلوار مردانه


شما طرفدار چگونه کت و شلواری هستید؟ اگر از طرفداران کت و شلوار‌های بسیار شیک هستید، این دست از کت و شلوارها را با ما ببینید.

بیشتر ببینید


** همسایه‌ای به نام مریخ از نگاهی دیگر+عکس


آشنایی با سیاره مریخ + تصاویر

این سیاره یکی از همسایه های نزدیک زمین در فضا است؛ مانند بقیه اجرام موجود در منظومه در حدود 6/4 بیلیون سال تخمین زده می شود. سیاره مریخ، مانند زمین، دارای ابر در اتمسفر و رسوبات یخ در قطبهاست؛ اما بر خلاف زمین، مریخ در سطح خود آب مایع ندارد. قرمز بودن رنگ این سیاره به دلیل وجود مقادیر زیاد آهن در خاک آن است.

بیشتر بخوانید و ببینید


** مترو نوشت؛




تاب جماعت سر آمده بود و نال و نفرین‌ها به هوا خاست...

** فکر کنید که در جلد مدل فرو رفته‌اید+راهکار



مدل‌سازی را راهبردهای تقلید و به کار بردن شیوه‌های دیگران در انجام یک کار موفقیت‌آمیز تعریف کرده‌اند. عنصر زیربنایی مفهوم مورد نظر این است که اگر ‌دیگری می‌تواند پس من هم می‌توانم. برای به‌کارگیری این روش، گام‌های زیر مؤثر است؛

بیشتر بخوانید


** زیورآلات خود را ساماندهی کنیم

زیورآلات خود را ساماندهی کنیم

بیشتر ببینید


** دانلود مستقیم از سقوط آزاد هیجانی از فراز برج‌‌ها



بیشتر ببینید


** طرز تهیه دسر گیلاس

طرز تهیه دسر گیلاس

برای آشنایی با مواد اولیه و شیوه آماده کردن این دسر چشم‌‌نواز اینجا کلیک کنید

** آنچه باید به دختران خود آموزش دهید



کودکان از سنین پایین، با معنای دختر بودن و پسر بودن در جامعه امروزی آشنا می شوند؛ آنها در متن جامعه، از میان کلیه رفتارهای آشکار و اشاره های نهان، تفاوت های جنسیتی را تجربه می کنند. تربیتی صحیح است که کودک در حالی پا به سن نوجوانی بگذارد که هم به نقش های جنسیتی خود واقف است و هم از کلیشه های غلط و تعصب آمیز به دور است مانند اینکه پسران از دختران در ریاضیات برترند یا این عقیده که تنها زنان قادر به پرورش کودکان هستند.

بیشتر بخوانید


** برگ چغندر فراتر از آنتی اکسیدان



برگهای چغندر را خواه به سالاد یا سبزی خوردن اضافه کنید، خواه به صورت پخته به ماست یا سوپ، مواد مغذی دریافتی شما را بسیار افزایش میدهند. اگر چه برخی مواد مغذی به خصوص ویتامین «ث» با پخته شدن کاهش می یابند، اما اگر یک فنجان برگ چغندر خام را با یک فنجان برگ چغندر پخته مقایسه کنید، مواد مغذی یک فنجان برگ چغندر پخته بیشتر است.

بیشتر بخوانید و بدانید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات