بازدید 3055

مصیبت عظما گرانی و بیکاری است نه پرداخت یارانه

کد خبر: ۵۲۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 26 August 2015
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صحبت اخیر وزیر اقتصاد در خصوص مصیبت عظمای یارانه‌ها گفت: قیمت‌ها را کاهش دهید تا مردم خواهان یارانه نقدی نباشند.

به گزارش خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز چهارشنبه (4 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: وزیر اقتصاد گفته است شب پرداخت یارانه‌ها، شب مصیبت عظمای دولت است. آقای وزیر معوقات بانکی ویژه‌خواران مصیبت عظما نیست؟ مشکل گرانی و بیکاری مصیبت عظما نیست؟ همین 45 هزار تومانی که هر ماه به مردم داده می‌شود مصیبت عظما است؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای طیب نیا شما قیمت بنزین، گازوئیل، آب و برق را بالا برده‌اید آیا یارانه‌ها را افزایش داده‌اید؟ خانواده‌هایی در این کشور از طریق همین یارانه‌ها زندگی می‌کنند خواهشا جلوی ریخت و پاش‌ها و حقوق‌های میلیونی و ویژه‌خواری‌ها را در دولت و مناطق آزاد را بگیرید.

این نماینده اعتقاد دارد اگر قیمت‌های کالاها به گذشته برگردد مردم هرگز خواهان یارانه نقدی نخواهند بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه معصومه ابتکار با خبرگزاری بی‌بی‌سی گفت: خانم ابتکار به جای مصاحبه با بی‌بی‌سی و پرداختن به مباحث سیاسی و انتخاباتی به داد دریاچه نمک و حوض سلطان برسد.

وی ادامه داد: در چند سال آینده اگر وضعیت خشکسالی این دو دریاچه ادامه پیدا کند مردم قم، تهران و سمنان به مشکل خواهند خورد و زندگی برای آن‌ها سخت خواهد شد.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به بازگشایی سفارت بریتانیا در ایران اظهار داشت: استاد همه رذالت‌ها بین المللی و تفرقه‌افکنی انگلیس مکار است و مسئولیت شیطنت‌های بعدی انگلیس در ایران بر عهده کسانی است که زمینه حضور مجدد آنان را فراهم کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به مصاحبه اخیر مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انصاری گفته است نمایندگان به جای استیضاح وزراء به لوایح و طرح‌های عقب افتاده بپردازند. آقای انصاری کدام استیضاح؟ هیات رئیسه مجلس همراه دولت است و اجازه طرح استیضاح نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کدام لایحه مهم اقتصادی دولت به مجلس آمده است که بررسی نشده است، فراموش نکنید مجلس در 3 ماه پایانی سال گذشته برای رسیدگی به سه لایحه مهم دولت سه شیفت کار کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: آقای انصاری شما به عنوان رابط دولت و مجلس پیگیری کنید تا قوانینی که مجلس تصویب کرده است و دولت اجرا نمی‌کند عملی کند تا مشکل مردم حل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم