پیروزی بارسلونا مقابل اینیستا و یارانش در ژاپن+عکس

کد خبر: ۹۱۴۲۷۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 27 July 2019
|
3920 بازدید

قهرمان فصل گذشته لالیگا در یک دیداری دوستانه در ژاپن مقابل تیم ویسل کوبه که مرد پرافتخار آبی اناری ها یعنی اینستا را در اختیار دارد، پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا در ادامه دیدار‌های دوستانه اردوی پیش فصل خود در ژاپن، امروز میهمان تیم ویسل کوبه ژاپن بود که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بارسلونا به پایان رسید. در این بازی که بارسلونا بدون حضور لیونل مسی و لوئیز سوارس به میدان رفت (آن‌ها همچنان مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی‌شان هستند) هر دو گل بارسلونا را کارلس پرس در دقایق ۵۹ و ۸۶ به ثمر رساند. در این بازی بارسایی‌ها با سه تن از بازیکنان سابق‌شان از جمله آندرس اینیستا، داوید ویا و سرخی سامپر تجدید دیدار کردند.

شرح گل‌ها
ویسل کوبه ۰-۱ بارسلونا | کارلس پرز (۵۹) | روی یک و دو با مالکوم، پرز در محوطه جریمه کوبه تک به تک شد و با یک ضربه دقیق از میان پا‌های دروازه بان گلزنی کرد.

ویسل کوبه ۰-۲ بارسلونا | کارلس پرز (۸۶) | توپ بار دیگر در سمت راست محوطه جریمه کوبه به پرز رسید. او توپ را روی پای چپش آورد و با ضربه‌ای دقیق که به تیر عمودی دروازه هم برخورد کرد، بریس کرد.

vissel kobe-barcelona-بارسلونا-ویسل کوبه-اسطوره-اسپانیا-هافبک-راکوتن کاپ-ژاپن

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟