شب خاص روزبه چشمی در اهواز

کد خبر: ۹۸۶۵۰۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱ 25 June 2020
|
15181 بازدید

ستاره چند پستِ امشب استقلال، روزبه چشمی بود؛ کسی که پیش از اخراج علی کریمی، در نقش مدافع میانی بازی می‌کرد اما در قامت یک مهاجم جلو آمد و گل برتری تیمش را زد و توانست خیلی زود آبی‌ها را پیش بیندازد.

به گزارش تابناک ورزشی، اخراج کریمی، باعث شد تا چشمی یک پست جلوتر بیاید از دفاع میانی به هافبک دفاعی بدل شود تا ارنج مجیدی این‌طور دستخوش تغییر شود. اخراج عارف غلامی اما باعث شد تا دوباره به پست دفاع میانی بازگردد.

اما اتفاق جالب درباره چشمی آن است که او توانست در گلزنی آمار فوق العاده برابر فولاد ثبت کند؛ تقابل امشب چشمی و فولاد، یازدهمین رویارویی مدافع بلندقامت استقلال با تیم اهوازی بود و او توانست امشب برای دومین بار در طول این 11 مسابقه، دروازه فولاد را باز کند!

جالب‌تر آنکه در طول دوران بازی‌اش، روزبه چشمی چهار گل برای استقلال زده است که 3 گل آن برابر تیم های خوزستانی بوده است! چشمی به رغم تغییر چندباره پست‌اش در ارنج امشب استقلال، توانست بازهم نمایش نسبتاً قابل قبولی را ارائه دهد هر چند که نتوانست مانع شکست تیمش در فولاد آره‌نا شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟