بازدید 5244
۱

اعتراض رسمی سپاهان به داوری: عذرخواهی بی فایده است

کد خبر: ۹۹۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 02 August 2020

باشگاه سپاهان اعتراض خود نسبت به داوری دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال را با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این باشگاه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به داوری دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران اعتراض کرد. در متن این نامه چنین آمده است:

« جناب آقای بهـاروند / سرپرست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام . احتراماً، همان گونه که مستحضر هستید هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران برگزار شد و متأسفانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پی اشتبـاه محرز و تأثیرگذار داور بازی آقای بیـژن حیـدری که این اشتباه نیز توسط کارشناسان داوری تایید شده است، گل اول مسابقه را دریافت و در ادامه منجـر به شکست دو بر یک این تیم مقابل استقلال تهـران شد.

از آنجایی که سه هفته دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، این باشگاه درخواست دارد باتوجه به حساسیت‌های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و از آن جایی که حقی از تیمی ضایع نشـود، نسبت به انتخاب داوران نهایت دقت را کرده، زیرا پس از آن عذرخواهی داوران و دست اندرکاران دردی از تیم‌ها دوا نخواهد کرد و در این شرایط سخت که جامعه درگیر ویروس کرونا است و هزینه‌های هنگفتی را به باشگاه‌ها تحمیل کرده است، اشتباه داوران دیگر توجیه و جایگاهی ندارد.

متأسفانه اشتباه تأثیرگذار داور در دیدار سپاهان اصفهان و استقلال تهران باعث ضایع شدن حق سپاهان شده و طلائی پوشان را از جایگاه اصلی خود در جدول رده بندی دورکرده است. در پایان ضمن تأکید مجدد بر دقت در انتخاب داوران سه هفته پایانی مسابقات، خواهشمند است دستور فرمایید مباحث داوری این دیدار نیز مورد بررسی قرار گرفته و از نتیجه این باشگاه را مطلع سازند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تقصیر وزیر پرسپولیسیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر