مدیریت اطلاعات مشتریان ، سابکس

کد خبر: ۱۰۴۶۵۹۸
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 17 April 2021
|
6421 بازدید

مدیریت اطلاعات مشتریان – سابکس

باتوجه به گسترش دسترسی افراد به اینترنت و بخصوص پلتفرم اینستاگرام ، تعداد فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش است و خرید های اینترنتی در بین مردم همه گیر شده است و محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، زیرا بسیاری از مردم ترجیح میدهند با خرید از فروشگاه های اینترنتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند .

همانطور که میدانید اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در دنیا و محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است، با بررسی آمارهای اینستاگرام و اطلاع از تعداد کاربران اینستاگرام در ایران و جهان، متوجه این موضوع میشویم که چرا کسب درآمد از اینستاگرام مهم است و چرا افراد و شرکت های زیادی در حال فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام می باشند.

طبق یک نظر سنجی 89٪ اظهار داشتند که اینستاگرام مهمترین کانال رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تأثیرگذار است.

اینستاگرام چند کاربر ایرانی دارد ؟

تعداد کاربر فعال اینستاگرام در ایران را با احتمال بسیار زیاد میتوان بیشتر از 35 میلیون کاربر برآورد کرد با توجه به جمعیت 83 میلیون نفری ایران، حدودا 30 درصد از مردم ایران از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده میکنند و این موضوع محبوبیت اینستاگرام را در ایران نشان میدهد.

بر اساس آمار علاوه بر اینستاگرام تلگرام نیز از شبکه های مجازی پر طرفدار است که با وجود فیلترینگ بیشر از 40 میلیون کاربر فعال دارد

با توجه به آمار یکی از بزرگترین بسترهای کسب و کار و فروش های اینترنتی محسوب میشود .

یکی از مسائلی که همیشه در مورد خریدها از شبکه های اجتماعی مورد بحث بوده ، ارسال پستی محصولات فروشگاه های شبکه های اجتماعی و حمل و نقل فروشگاه های اینترنتی و پخش مویرگی است.

نحوه پست محصولات فروشگاه های شبکه های اجتماعی و مشکلاتی که گاهی اوقات در خصوص هزینه و زمان ارسال آن پیش می آید ، دلیلی شده است تا برخی مشتریان اعتماد خود را از دست بدهند و از خرید انلاین صرف نظر کنند. برای حل این مشکل ، شرکت پستکس پیشرو در زمینه خدمات پستی با ارائه خدمت پستی جدید خود به نام سابکس این مشکلات را برطرف کردند تا فروشندگان و خریداران گرامی با خیالی راحت و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را پست و دریافت کنند .

مدیریت اطلاعات مشتریان – سابکس

سابکس چیست؟

امروز وجود و وجوب فروشگاه های آنلاین حاضر در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و علاقه خریداران اینترنتی به این فروشگاه ها باعث گردیده است تا خرید و فروش های اینستاگرامی و تلگرامی ۹ برابر فروش های وب سایتی در کشور قلمداد گردد. اما محیا نبودن زیر ساخت‌های لازم، برای ارتباط با مشتری باعث گردیده تا فروشگاه داری و پاسخگویی به نیاز و خریدهای مشتریان و در نهایت رهسپاری این مرسولات با انواع روش های پرداخت نقدی، امن و یا پرداخت در محل برای فروشگاه ها ایجاد مشکل بنماید.

حال در این زمینه پستکس با عرضه راه حل سابکس راه را برای این دست فروشگاه ها هموار نموده است بنحوی که فروشگاه آنلاین با ارسال لینک اختصاصی خود برای مشتری صفحه ای را در اختیار خریدار قرار میدهد تا خریدار (گیرنده) با قراردادن آدرس و مشخصات خود و کالای درخواستی و زدن دکمه ثبت و پرداخت درخواست خود را به فروشنده (فرستنده) ارسال مینماید.

در همین راستا فروشنده برای دانستن لیست فروش های روزانه خود دیگر لازم نیست به چت و یا دایرکت های خود مراجعه نماید و صرفا با کنترل پنل خود سفارش های روزانه را کنترل و آماده و رهسپار خواهد نمود این راه حل شامل تمامی نقاط کشور، برای خریدار و فروشنده، جمع آوری از محل، انواع سرویس های پستبار، ماهکس، چاپار، یارباکس و غیره... با تنوع روش های پرداخت میباشد.

لازم به یادآوری است یکی از مشکلات بزرگ فروشگاه های حاضر در شبکه های اجتماعی یا پیام رسان‌رسان ها، نگهداری لیست مشتریان، سفارشات مشتریان و آدرس، نیازهای مشتریان و امکان تحلیل آنها میباشد که پستکس در راه حل سبکس خود CRM بسیار ساده، قابل درک و کاربردی در کنار تسهیل امکان پردازش سفارشات در اختیار فروشگاه آنلاین قرار میدهد.

تمامی مرسولات پستی خود را نیز رهگیری کنید

مدیریت اطلاعات مشتریان – سابکس

پستکس : 02191077473

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟