بازدید 5622

دستگیری ۳ آدم ربا در عملیات پلیس

کد خبر: ۱۰۴۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ 17 April 2021

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری سه تبعه افغانستان که نوجوان ۱۲ ساله‌ای را از این کشور ربوده و به شهرستان اراک منتقل کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پلیس، حسن مفخمی شهرستانی افزود: در چند روز قبل، شخصی تبعه افغانستان با ارائه برگه مرجوعه ای از مرجع قضایی، شکایتی از آدم ربایی فرزند ۱۲ ساله‌اش را مطرح کرد.

وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از فرد شاکی، مشخص شد که در اسفند سال گذشته، افرادی ناشناس پسر بچه ۱۲ ساله‌اش را در یکی از ولایت های افغانستان ربوده و به ایران آورده و برای آزادی او مبلغ پنج میلیارد تومان درخواست کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با برآوردهای انجام شده و احتمال حضور آدم ربایان در استان مرکزی، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، آدم ربایان که از ورود پلیس به این موضوع مطلع شده بودند، بلافاصله پسربچه ربوده شده را آزاد کردند که با پیگیری پلیس، وی صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده با جدیت از سوی پلیس دنبال و سرانجام مشخص شد که آدم ربایان در یک کوره آجرپزی در اطراف شهرستان اراک مشغول کار هستند.

با شناسایی محل حضور این افراد، تیمی از کارآگاهان پلیس به محل اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه، هر سه فرد آدم ربا دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

وی گفت: در مراحل بازجویی‌های انجام شده، دستگیرشدگان به آدم ربایی با هدف دریافت پول از خانواده پسربچه اعتراف کردند که با تکمیل تحقیقات پلیس، پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد و آدم ربایان نیز با دستور قضایی روانه زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر