مدافع استقلال در لیست تیم ملی مقابل سوریه

در صورت تایید این خبر قطعا باید بار دیگر پرونده لو رفتن فهرست تیم‌ ملی فوتبال قبل از اعلان رسمی را پیش کشید که جنجال های زیادی در دوره کی‌روش به همراه داشته است.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۷۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 23 August 2021
|
6104 بازدید
|
۱

لیست تیم ملی اعلام نشده و قبل از اعلام توسط فدراسیون باید مخفی بماند اما حالا برخی رسانه‌ها بدون ذکر منبع خبر خود نوشته‌اند اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سیاوش یزدانی برای دو بازی انتخابی جام جهانی به تیم ملی دعوت می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، شروع کار یزدانی در استقلال با مصدومیت های پی در پی همراه بود اما به نوشته طرفداری این بازیکن در هفته های پایانی لیگ بیستم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و نمایش درخشانی در این تیم داشت.

گفته می شود نمایش یزدانی در نیم فصل دوم لیگ بیستم باعث شده اسکوچیچ تصمیم بگیرد برای 2 بازی برابر سوریه و عراق او را به تیم ملی دعوت کند. این خبر تایید شده نیست و احتمال دارد تماس‌هایی با خود بازیکن برای گرفتن پاسپورت وی ، زمینه این خبرها باشد اما فعلا هیچ عضو کادرفنی تیم ملی چنین چیزی را تایید نکرده است.

در صورت تایید قطعا باید بار دیگر پرونده لو رفتن فهرست تیم‌ ملی فوتبال قبل از اعلان رسمی را پیش کشید که جنجال های زیادی در دوره کی‌روش به همراه داشته است.

گفتنی است تیم ملی در تاریخ 11 شهریور ماه به مصاف سوریه و در تاریخ 16 شهریور ماه به مصاف عراق خواهد رفت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
زنده باد ایران ایران امسال قهرمان جام جهانی میشه یا علی یا حسین یا حسن یا امام رضا یا امام زمان
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات