بازدید 6098

گل سه امتیازی دانیال سپاهان را در صدر نگه داشت

کد خبر: ۱۰۸۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 30 October 2021

دیدار دو تیم سپاهان هوادار امروز(شنبه) ساعت ۱۸:۰۰ در قالب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهانی‌ها به پایان رسید.

 

گل سه امتیازی دانیال سپاهان را در صدر نگه داشت

 

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم در دقایقی از بازی روی دروازه یکدیگر فشار آوردند اما موفق نبودند تا این‌که دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۸۴ در ازدحام بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه توانست دروازه مهرداد بشاگردی را باز کند.

 

ترکیب سپاهان: کریستوفر نت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی (تعویض دقیقه 77 با محمد کریمی)، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (تعویض دقیقه 77 با عزت پورقاز)، جلال علی محمدی، سروش رفیعی (تعویض دقیقه 67 با فرشاد احمدزاده)، محمدرضا حسینی (تعویض دقیقه 77 با محمدرضا خلعتبری)، سجاد شهباززاده (تعویض دقیقه 94 با شوشتری)، شهریار مغانلو

سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی، صائب محبی، محمد ستاری، آرش داجلیری (تعویض دقیقه 53 با محسن طرحانی)، امیر پورمحمد، سپهر روزی‌طلب، محمد چهارمحالی (تعویض دقیقه 74 با علی درخشانی)، نیما انتظاری (تعویض دقیقه 74 با دانیال کردستانی)، پیمان میری، جواد محمدی

سرمربی هوادار: محرم نویدکیا

 

این دیدار در نهایت با برتری شاگردان نویدکیا به پایان رسید تا سپاهانی‌ها با این پیروزی ۹ امتیازی شوند و صدرنشین باقی بمانند. در مقابل نیز شاگردان عنایتی بدون امتیاز باقی ماندند.

نکته قابل توجه مصدومیت کمک داور این دیدار در دقیقه ۲۵ بود بود که باعث شد بازی دقایقی متوقف شود.

خط دفاعی تیم فوتبال هوادار در این مسابقه تا پیش از گل سپاهان بسیار خوب عمل کرد، اما باید لقب بهترین بازیکن زمین را به دانیال اسماعیلی‌فر داد که دو هفته خیلی خوب را پشت سر گذاشته بود و در سومین دیدار هم ضربه او بود که همه چیز را تحت تاثیر خودش قرار داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
آخرین اخبار
وب گردی