کسب درآمد در منزل با تولید سبزیجات خشک با هوردانه

با توجه به شیوع بیماری کرونا و هم چنین شرایط تورمی موجود در بازار اکثر کسب و کار ها رو به سمت آنلاین شدن و افزایش درآمد از طریق فعالیت در منزل آورده اند.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۲۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 12 December 2021
|
16685 بازدید

کسب درآمد در منزل با تولید سبزیجات خشک با هوردانه

به گزارش هوردانه یکی از راه های افزایش درآمد در سال 1400 تولید و فروش محصولات پر مصرف خانواده ها در منزل است. یکی از این محصولات که رقابت زیادی هم در آن دیده نمی شود، تولید انواع سبزیجات خشک است.

مصرف سبزیجات خشک در ایران چه قدر است؟

با توجه به بازار گسترده ای که این محصول در ایران دارد. و ماهانه چند ده تن از این محصولات در بازار داخل مصرف می شود. تولید و فروش آن می تواند سود زیادی عاید شما کند. اما اگر با فروش محصولات تولیدی خود مشکل دارید، راه حل بسیار مناسبی برای پیشنهاد به شما داریم.

چطور به درآمد برسیم؟

شما می توانید انواع سبزیجات خشک، صیفی جات خشک و حتی برخی از ادویه جات ایرانی را در حجم زیاد و یا حتی کم در منزل تولید کرده. و با شرکت هایی که به طور تخصصی در زمینه فروش عمده سبزی خشک فعالیت

دارند قرارداد ببندید و به طور ماهیانه محصول تولیدی خود را به آن ها بفروشید.

برترین سایت ها در حوزه خرید عمده سبزی خشک هوردانه، دراینیک، کا اچ پرو، اسپایس سنتر و باسلام می باشند.

اگر فضا و شرایط تولید این محصولات را نداشتیم چه کنیم؟

باز هم راه حل جایگزین برای کسب درآمد برای شما وجود دارد. شما می توانید سبزیجات خشک پرمصرف تر را به صورت عمده از شرکت های تولید کننده این محصولات تهیه کنید و سپس در بسته بندی های کوچک تر به فروش برسانید. یکی از بهترین بستر های فروش این محصولات، اینستاگرام است. شما می توانید از طریق پیج فروشگاهی اینستاگرام خود محصولاتتان را به راحتی عرضه کنید.

علاوه بر این می توانید با سبزی خردکنی ها، عطاری ها و میوه فروشی های شهر خود صحبت کرده و این محصولات را به صورت آماده و بسته بندی شده با حاشیه سود معقولی به فروش برسانید.

کمی هم از بازار خارجی و صادرات سبزی خشک بدانیم

یکی از مهم ترین کشور های صادر کننده انواع سبزیجات خشک به کشور های مختلف دنیا، در همسایگی ایران خودمان، یعنی ترکیه می باشد. اگر بتوان تولیدات با کیفیت و با حجم بالا در ایران داشت بازار وسیعی در خارج از کشور انتظار سبزیجات خشک تولید ایران را می کشند. به شرط اینکه در تولید اصولی و حرفه ای رفتار کنیم و بتوانیم سبزی خشک با کیفیت و صادراتی تولید کنیم. به عنوان مثال بحث بسته بندی یکی از مهم ترین مسائل در بحث صادرات سبزی خشک است که متاسفانه چندان مورد توجه تولید کنندگان این محصول قرار نگرفته است.

از آنجایی که هوردانه یکی از شرکت های مطرح در تولید و فروش انواع سبزیجات خشک، صیفی جات خشک، گیاهان دارویی و خشکبار است. و هم چنین از تامین کنندگان اصلی مواد اولیه کارخانجات صنایع غذایی به شمار می رود. شما می توانید بابت دریافت مشاوره و یا خرید محصولات به صورت عمده و فله به وبسایت هوردانه به آدرس https://hordaneh.com/ مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟