الخلیج: امارات مقابل ایران به گلزنی یک برزیلی دل بسته

کد خبر: ۱۱۰۲۳۹۱
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 01 February 2022
|
4331 بازدید

اماراتی ها امیدوار هستند مقابل ایران به نتیجه مطلوبی برسند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی در دور هشتم مسابقات انتخابی جام جهانی میزبان امارات است.

نشریه «الخلیج» امارات در تحلیل این بازی نوشت:

فان مارویک در ترکیب تیم در این بازی لیما و علی مبخوت را در اختیار ندارد. با توجه به غیبت این بازیکنان باتجربه و سرشناس تنها گزینه باقی مانده کایو کانیدو (برزیلی الاصل) است. 

مسئولیت اصلی بار هجومی و امید تیم ملی روی کایو است. همچنین علی صالح و خلیل ابراهیم در خط میانی کایو را تقویت می کنند تا بتواند دروازه ایران را باز کند.

تیم ملی ایران خط دفاع قدرتمندی دارد. به همین خاطر در تاریخ رقابت ها با ایران تیم ملی امارات تنها 2 بار موفق شد در 7 بازی دروازه ایران را باز کند. قدرت خط دفاع رقیب از آنجایی مشخص می شود که در 3 بازی اخیرش در خانه خود تنها یک بار دروازه اش باز شده است.

شاگردان اسکوچیچ بعد از برد عراق صعودشان به جام جهانی 2022 قطعی شد. در مقابل امارات اکنون با 9 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و امیدوار به صعود به جام جهانی به عنوان سهمیه پلی آسیا است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟