یک شبکه تخلفات وسیع در حمل و نقل مسافر در مشهد

فرماندار مشهد اعلام کرد: یک شبکه تخلفات وسیع درحوزه حمل ونقل مسافردر مشهد شناسایی شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۲۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 07 September 2022
|
19696 بازدید
|
۲

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد که بعنوان نماینده ویژه استاندار در روند جابجایی مسافر درپایانه مسافری مشهد منصوب شده‌است، گفت: پس ا زبررسی دقیق در نحوی بلیط فروشی و تردد اتوبوس های برون شهری مشخص شد این شبکه با ایجاد بازار سیاه وتداخل در حمل ونقل مسافران بویژه در ایام جابجایی مسافران اربعین حسینی ,تخلفات زیادی را ایجاد کرده است.

وی افزود: تخلفات این شبکه که از چندروز پیش فعال شده بود سبب بروز بی نظمی های شدید در امر جایجایی مسافر به نقاط مختلف کشور بویژه مسافران اربعین شده است.

فرماندار شهرستان مشهد تصریح کرد: پرونده این شبکه متخلف با هماهنگی دستگاه قضایی و قاضی ویژه درمشهد تشکیل و حکم بزودی صادر خواهد شد.

داوری گفت: با متخلفان و اخلال کنندگان در حوزه حمل ونقل مسافر برون شهری بویژه زائران اربعین ودهه آخر صفر به شدت برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
واقعاً من نمی دانم چرا بعضی ها اینقدر فاسد و بی غیرت و بی حیا هستند مردم عراق در این ایام برای ارائه خدمات مجانی منت می کشند آنوقت در کشور امام زمان (ایران) مترصد فرصت برای چاپیدن مردم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
یه مشت مفت خور که به هیچی اعتقاد ندارن دارن مردم رو چپاول میکنن. از تولید کننده کم فروش بگیر تا کارمندای رشوه گیر تا دزدهای عوضی تا خدماتی ها تا.....
این مفت خورها رو بایذ نقره داغ کرد و بعد تبعید
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟