با تحولات منطقه و جهان

شلیک ده موشک بالستیک کره شمالی به سمت دریای ژاپن/ واکنش آمریکا به خبر آماده باش در برابر حمله قریب الوقوع ایران / آخرین نتایج انتخابات پارلمانی اسرائیل / رزمایش جنگ هوایی و دفاع موشکی با مشارکت ۱۰ کشور در امارات

شلیک ده موشک بالستیک کره شمالی به سمت دریای ژاپن، واکنش آمریکا به خبر آماده باش در برابر حمله قریب الوقوع ایران، آخرین نتایج انتخابات پارلمانی اسرائیل، رزمایش جنگ هوایی و دفاع موشکی با مشارکت ۱۰ کشور در امارات و لغو همه دستورهای دولت الکاظمی توسط نخست وزیر جدید عراق، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۹۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 02 November 2022
|
44155 بازدید
|

شلیک ده موشک بالستیک کره شمالی به سمت دریای ژاپن/ واکنش آمریکا به خبر آماده باش در برابر حمله قریب الوقوع ایران/ آخرین نتایج انتخابات پارلمانی اسرائیل/ رزمایش جنگ هوایی و دفاع موشکی با مشارکت ۱۰ کشور در امارات

بین الملل تابناک: شلیک ده موشک بالستیک کره شمالی به سمت دریای ژاپن، واکنش آمریکا به خبر آماده باش در برابر حمله قریب الوقوع ایران، آخرین نتایج انتخابات پارلمانی اسرائیل، رزمایش جنگ هوایی و دفاع موشکی با مشارکت ۱۰ کشور در امارات و لغو همه دستورهای دولت الکاظمی توسط نخست وزیر جدید عراق، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

شلیک ده موشک بالستیک کره شمالی به سمت دریای ژاپن 

خبرگزاری یونهاب به نقل از ارتش کره جنوبی مدعی شد، کره شمالی روز چهارشنبه حداقل ۱۰ نوع موشک مختلف شلیک کرد.

 خبرگزاری تاس گفت: اطلاعاتی در مورد انواع موشک ها داده نشده است.

یونهاپ پیشتر اعلام کرد، کره شمالی سه موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است. یکی از موشک های کره شمالی در ۵۷ کیلومتری شهر سوکچو سقوط کرد.

نگهبانان ژاپنی از کشتی‌های منطقه خواستند در صورت یافتن قطعات موشک به آنها نزدیک نشوند و بلافاصله با مقامات تماس بگیرند.

در دفتر فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن، یک ستاد بحران تشکیل شده که با تجزیه و تحلیل و جمع آوری اطلاعات درباره پرتاب موشک جدید پیونگ یانگ جمع آوری می شود.

واکنش آمریکا به خبر آماده باش در برابر حمله قریب الوقوع ایران

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، روز سه‌شنبه در مقاله‌ای مدعی شد که عربستان سعودی اطلاعاتی را با آمریکا به اشتراک گذاشته که حاکی از حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی در داخل عربستان سعودی است.

بر اساس این داستان سرایی جدید وال‌استریت ژورنال، ارتش آمریکا و دیگر نیروها در منطقه خاورمیانه، سطح آماده باش را افزایش داده‌اند.

بیشتر بخوانید

در همین زمینه، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، عصر سه‌شنبه در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوالی در این باره که آیا به شهروندان آمریکایی درباره این تهدید قریب الوقوع در عربستان سعودی اطلاع داده شده است، گفت: «من از هیچ گونه هشدار کنسولی اطلاعی ندارم.»

این مقاله روزنامه آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که روابط ریاض و واشنگتن طی هفته‌های گذشته به دلیل اقدام اوپک پلاس در کاهش دو میلیون بشکه‌ای تولید نفت به تیرگی گراییده بود.

اوایل ماه اکتبر جاری بود که سازمان اوپک پلاس اعلام کرد تولید نفت خود را کاهش می‌دهد. در پی اعلام این تصمیم، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» گفت این اقدام عواقبی برای روابط واشنگتن و ریاض در پی خواهد داشت.

وزارت خارجه عربستان در واکنش به این اظهارات بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که هرگونه اظهارات درباره جانبداری ریاض در نزاع‌های بین‌المللی پس از تصمیم اوپک پلاس در خصوص کاهش تولید نفت را رد می‌کند؛ این اظهارات مبتنی بر واقعیت نیست. تصمیم اوپک پلاس به اجماع همه کشورهای عضو این مجموعه گرفته شده نه توسط یک کشور.

آخرین نتایج انتخابات پارلمانی اسرائیل

نتایج اولیه انتخابات کنست (پارلمانی) اسرائیل نشان می‌دهد که بلوک بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق این رژیم توانسته پیروز انتخابات باشد؛ با این حال کسب اکثریت (۶۱ کرسی) امری است که نیاز به شمارش تمام آرا دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته انتخابات رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مشارکت عمومی رای‌دهندگان در انتخابات کنست ۷۱.۳ درصد بوده که بالاترین میزان از سال ۲۰۱۵ است.

نتانیاهو در مورد نتایج انتخابات اظهار داشته: شروع خوبی است و ما منتظر نتایج واقعی هستیم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی رهبری حزب لیکود را بر عهده دارد که این حزب در ائتلاف با چند حزب دست راستی دیگر وارد انتخابات شده است. نتایج اولیه هم از پیروزی این بلوک راستگرا حکایت دارد، با این حال کسب اکثریت ۶۰ + ۱ کرسی‌ها در پارلمان ۱۲۰ نفره این رژیم امری است که با توجه به نتایج نزدیک انتخابات مورد مناقشه است و هر لحظه ممکن است با کسب یک کرسی از سوی یکی از احزاب کوچک مورد تردید قرار گیرد.

بنابراین، رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده، حزب ملی دموکراتیک اسرائیل طبق نتایج اولیه به کسب حد نصاب لازم برای ورود به پارلمان نزدیک می‌شود که این امر می‌تواند بلوک نتانیاهو را با از دست دادن اکثریت خود در کنست تهدید کند.

یائیر لاپید، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی پس از آنکه حزبش جایگاه دوم را در نتایج نظرسنجی‌های اولیه به دست آورد، خطاب به حامیان خود در تل‌آویو گفت: باید منتظر نتایج نهایی انتخابات پارلمانی باشیم.

لاپید اظهار کرد: تا زمانی که تمامی آرا شمرده نشوند، هیچ چیزی قطعی نشده، ما صبور خواهیم بود و به کار خود ادامه خواهیم داد، مبارزه ما برای ایجاد یک دولت "یهود، دموکرات، لیبرال و مدرن" است.

هم‌زمان نخست وزیر فلسطین به نوبه خود از ظهور احزاب راست «افراطی» در انتخابات کنست انتقاد کرد و در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه از سوی کابینه فلسطین منتشر شد، گفت: ظهور احزاب راست افراطی در انتخابات کنست نتیجه طبیعی تظاهرات رو به رشد نژادپرستی در جامعه اسرائیل است.

نتایج صندوق‌های نمونه آرای انتخابات اسرائیل ـ که شامگاه روز سه‌شنبه دهم آبان در زمان بسته شدن حوزه‌های رای‌گیری از سوی شبکه‌های عمده تلویزیونی این رژیم منتشر شد ـ نشان می‌داد که جناح راست و مذهبی این کشور به رهبری حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، به احتمال زیاد برنده انتخابات است.

بر اساس این نتایج که ساعت ۱۰ شب به وقت محلی منتشر شد، یائیر لاپید، رهبر حزب «یش عتید» («آینده‌ای هست») که تنها چند ماه بعد از نفتالی بنت، نخست‌وزیر بود، احتمالا بازنده انتخابات و جناح میانه و چپ به رهبری او، از کمترین بخت برای تشکیل ائتلاف دولت برخوردار است.

شبکه تلویزیونی اسرائیلی کان بر اساس ۷۰ صندوق نمونه اعلام کرد که ائتلافی از احزاب راست، راست افراطی و مذهبی به ۶۲ کرسی از ۱۲۰ کرسی مجلس دست یافته‌، در حالی که احزاب میانه و چپ ممکن است تنها ۵۴ کرسی را کسب کنند.

در حالی که حزب لیکود ۳۰ کرسی و حزب «یش عتید» ۲۲ کرسی به دست آورده‌اند، حزب رادیکال راست «صهیونیسم دینی» به رهبری دو سیاستمدار افراطی به نام‌های بتزال‌ال اسموت‌ریتس و ایتامار بن‌گویر با کسب ۱۵ کرسی به سومین حزب تبدیل خواهند شد.

در اردوگاه احزاب راست و مذهبی که به بنیامین نتانیاهو وفادار هستند، حزب مذهبی «شاس» ۱۰ کرسی و حزب «یهودیت تورات» ۷ کرسی را از آن خود کرده‌اند.

حزب راستگرا اما ضد مذهبی به رهبری آویگدور لیبرمن نیز ۵ کرسی را کسب کرده اما بعید است لیبرمن که سابقه خصومت زیاد با بنیامین نتانیاهو دارد، حاضر به حمایت از دولتی به نخست‌وزیری او شود.

در طیف احزاب میانه و چپ، حزب «اردوگاه ملی» به رهبری بنی گانتس تنها ۱۳ کرسی بهدست آورده، حزب کارگر ۵ کرسی، حزب چپ مرتز ۴ تا ۵ کرسی و دو حزب عرب‌های شهروند اسرائیل در بهترین حالت در مجموع ۹ کرسی را احراز کردند و در مقایسه با گذشته به میزان زیادی ضعیف شده‌اند.

دو شبکه تلویزیونی عمده دیگر اسرائیل نیز نتایج کمابیش مشابهی را منتشر کرده‌اند.

در روز برگزاری انتخابات کنست، کرانه باختری و نوار غزه را کامل بسته بود. پلیس اسرائیل همچنین از استقرار حدود ۱۸۰۰۰ پرسنل امنیتی در سراسر سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

رزمایش جنگ هوایی و دفاع موشکی با مشارکت ۱۰ کشور در امارات

رزمایش «مرکز جنگ هوایی و دفاع موشکی» با مشارکت نیروهای ۱۰ کشور از جمله ۳ کشور شورای همکاری در امارات آغاز شد.

به گزارش الخلیج آنلاین، این رزمایش ۲۵ روز ادامه خواهد داشت و نیروهای عربستان، امارات، یونان، عمان، فرانسه، آلمان، هند، انگلیس، آمریکا و استرالیا در آن حضور دارند.

فرمانده نیروهای هوایی عربستان در این رزمایش گفت که شش جنگنده از نوع تورنادو در این رزمایش مشارکت دارد.

به نوشته میدل ایست، هدف از این رزمایش، تمرین بر سر عملیات رزمی هوایی نیروهای ائتلاف آمریکایی و استفاده از مفهوم همکاری مشترک در محیطی مشابه جنگ حقیقی است.

تبادل تجارب نظامی بین کشورهای حاضر و بالا بردن آمادگی رزمی آنها، از دیگر اهداف این رزمایش مشترک عنوان شده است.

لغو تمام دستورهای دولت الکاظمی توسط نخست وزیر جدید عراق

نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه دولت موقت سابق اختیار و صلاحیت انتصابات را نداشت، همه دستورهای صادره دولت پیشبرد امور به ریاست مصطفی الکاظمی پس از تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ را لغو کرد.

 هیات دولت عراق به ریاست محمد شیاع السودانی در جلسه هفتگی دولت در روز سه شنبه، همه دستورهای دولت الکاظمی که پس از هشتم اکتبر ۲۰۲۱ صادر شده است، لغو کرد.

السودانی دستور داد تا در راستای مبارزه با فساد و به منظور کنترل اموال و جلوگیری از اختلاس، هر چه سودتر حساب یکپارچه خزانه دولت ایجاد شود و در همه قراردادهای امضا شده در دولت‌های گذشته بازنگری شود تا این اطمینان حاصل شود که این قراردادها منطبق با ضوابط و قوانین بوده است.

وی در راستای مبارزه با فساد، همچنین به همه وزرای کابینه خود دستور داد تا برنامه وزارتخانه‌های خود را ظرف حداکثر یک هفته، بر اساس برنامه دولت مبتنی بر مبارزه با فساد، بیکاری، فقر ارائه کنند.

نخست وزیر عراق، وزیر بهداشت عراق را به عنوان سرپرست وزارت محیط زیست و وزیر خارجه عراق را به عنوان سرپرست وزارت مسکن عراق تعیین کرد.

محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق تأکید کرد، چهار هفته برای اجرای برنامه دولت و اولویت‌های آن برای مبارزه با فقر، بیکاری و فساد اداری در نظر گرفته شده است.

وی کلیه احکام و مصوبات دولت قبل در خصوص انتصاب روسای دستگاه‌های غیر وابسته به وزارتخانه‌ها و مدیران کلی که حقوق خود را از تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ دریافت می‌کنند، ابطال و تأکید کرد که دولت موقت سابق اختیار و صلاحیت انتصابات را نداشت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
گفته بودیم که تنها شانس پوتین برای نجات از باتلاق اکراین ایجاد یک بحران بزرگ برای امریکا در جای دیگر است. چین اجازه نمی دهد که پوتین این بحران را در کره و شرق اسیا بوجود اورد. فقط می ماند خاورمیانه.هوشیار باشیم که روسوفیلها کار دست کشور و ملت ندخند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
قبلا چرا عربستان به یمن حمله کرد چرا سوریه و عراق بهم ریختن اون زمان هم جنگ روسیه و اوکراین بود همچین با اعتماد بنفس کامنت میزارید انگار صدهاسال تحلیلگر نظامی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ناشناس ۱۱:۲۰
دوست عزیز ؛ این آنگلوفیل ها برای اینکه روی عشق خودشون به غرب و خصوصا آمریکا ماله بکشند هر کسی را که عاشق غرب نباشه را روسوفیل معرفی می‌کنند . دلیل گذاشتن این پیام فقط این بوده که از یک خبر استفاده کنند و بگند اگه خودشون نوکر آمریکا هستند هیچ اشکالی که نداره ؛ تازه مایه افتخارشون هم هست چون بقیه را نوکر روسیه می‌بینند و خلاصه اینکه کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
این باتلاق برای اقتصاد اروپا هم هست
ناشناس
| Canada |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
به دوستانی که میگن ما فکر می کنیم هر کس غرب زده نباشد روسو فیل هست. خوب. هر سخنی باید و باید بر بنیانی تکیه کنه. وقتی از 193 کشور دنیا تنها سه کشور سوریه و روسیه سفید و کره شمالی از اقدام نظامی روسیه در اکراین حمایت کردند و حتی ونزویلا وکوبا و چین حاضر نشده این این اقدامات روسیه حمایت کنند و حتی یک فشنگ به روسیه بدهند یعنی شما ایران را گذاشتید در موقعیت بدی که ملت ایران باید هزینه ان را بدهد. البته شما از نحله فکری هستید که می گید اگر همه مردم ایران موافق نباشند ولی ما تشخیص بدهیم انجام می دهیم و نظر کارشناسان و خرد جمعی یک ملت مهم نیست عجیب نیست که کشور و ملت ایران را به اینجا کشاندید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
تمامیت ارضی و منافع ملی در شرایط امروز منطقه و جهان در اولویت باید باشد این دعوای مسخره غرب گدا وشرق گدا را تمام کنید اگر خدایی نکرده جنگی در منطقه شروع شود مطمن باشیم که بیشترین آسیب را ما می بینیم و کشورهای اسلامی منطقه.وقتی در منطقه و موقعیت اشتباه پا بگذاریم بعدش دیگر هر حرکتی به ضررمون تمام میشود نباید فریب غرب وشرق را بخوریم.غرب میخواهد ما را یک ظرف جنک اکراین به جهان معرفی کند و روسیه هم دوست دارد مارا شریک خودش در این بحران نشان دهدباید هوشیار باشیم فقط به منافع و اینده این سرزمین فکر کنیم الان روز اتحاد است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
مسوولان تصمیم گیرنده کشور در ماجرای شهادت دیپلماتهای ایرانی در افغانستان و نیز تسلط اخیر طالبان بر افغانستان نشان دادند که هوشیارتر از ان هستند که کشور را در خطر جنگ بیندازند. حتی در حمله به عین الاسد هم فقط از امریکایی ها زهر چشم گرفته شد و الا موشکها می توانست به محل اقامت سربازان امریکایی اصابت کند و از انها تلفات سنگین بگیرد. البته اصلاح طلبان و غربگراها در ماجرای شعادت دیپلماتها و تسلط طالبان خیلی تلاش کردند که ایران را وارد یک جنگ بیهوده بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
در گزارشهای صدا و سیما گفتند که در حمله به عین الاسد بیش از 100 سرباز آمریکایی ضربه مغزی شدند. حتما باید یک تعدادی از آنها مرده باشند دیگه. درسته؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
اگر ایران تلفات سنگین از آمریکایی ها میگرفت اون ها هم خط ساحلی جنوبی ایران رو با خاک یکسان میکردند. آره برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
شانس آوردیم که انزمان دولت خاتمی و روحانی سر

کار بودند والا بروز هر گونه جنگ بزرگی وجود داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
این جنگ منطقه ای را عربستان و اسرائیل با ریختن داعش در سوریه شروع کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
انگار ۱۰۰ سال از جنگ سوریه گذشته و مردم نمی دانند دقیقا چه اتفاقی افتاد مسبب اولیه جنگ در سوریه شخص بشار اسد و روسیه بودند که حاظر نشد حق مردم کشورش را به رسمیت بشناسد بعد زمینه برای دخالت دیگران فراهم شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خوشبختانه سوریها از شر داعشیهای دست پرورده غرب خلاص شدند.
علی
| United States of America |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ناشناس ۱۲:۳۸
اگه راست میگی چرا سوریه با بودن بشار اسد الان تقریبأ آرومه تا ه با تمام دودوزه بازیهای آمریکا که برای حفاظت از ته مونده‌های داعش هنوز تو سوریه حضور داره و با کمک رژیم اشغالگر هر از گاهی یک جایی رو بمباران میکنن و یا عملیات تروریستی راه می‌اندازن. تازه، عزیز دل برادر حداقل حرف ترامپ جونتو آویزه گوشت کن که می‌گه “اوپاما و هیلاری داعش رو بوجود آوردند.” بس کنید این همه چشم و گوش بسته نوکری غرب رو کردن. یک کم به خودتون ارزش قائل بشید.
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
بازگشت نتانیاهو مبارک باد
پاسخ ها
قربانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
به نظرم علت جنگ سوریه گاز بود چون غرب آن زمان پیش بینی برای جایگزین نفت روسیه را کرده بود .قرار بود گاز قطر جایگزین گاز روسیه بشه وطبق نقشه غرب باید از قطر عربستان سوریه ترکیه عبور میکرد و یک پیشنهاد هم که ایران و سوریه موافق بودن قطر ایران عراق سوریه بود که آمریکا موافق این نبود و سوریه به خاطر هم پیمان بودن با ایران و عراق از ترکیه موافق نبود پس غرب تصمیم گرفت ابتدا حکومت در سوریه را عوض کن. که از نظر آنها راه حل آسانی بود و بعد نقشه خود را عملی کند همچنان که میبینیم آمریکا در تمام مکانها نیروهای خود را کاهش داده الا سوریه پدر روی جاده قدیم ابریشم و اعلام کرده هر کس به فاصله ۵۰ کیلومتری این پایگاه برسه برای آنها هدف مهاججم است و میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
پشت سرش هم ترامپ رییس جمهور آمریکا میشه. چه شود؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
درود بر پوتین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
کمونیست
رضانصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
سلام , واقعا درود بر پوتین مغرور , متکبر, جاه طلب , جنگ افروز و برلنسکی نادان و بی سیاست که تا کره زمین را نابود نکنند دست برنخواهند داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
پوتین و چین عددی نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
۱۲:,۱۰
کمونیست؟
کوچولو اصلا میدونی کمونیسم چیه؟
پوتین به لیبراله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
کسی جلوی سقوط آزاد ارزش پول ملی رو نمیگیره؟؟؟؟؟
پاسخ ها
عشق منی رئیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
یادت رفت سقوط آزاد ریال زمان دولت غربگدا ، دلار اگر ۳۴۰ هزار تومان شد حق اعتراض دارید نه کمتر
ناشناس
| Canada |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ارزش پول ملی که اهمیتی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
پول ملی؟؟؟؟؟ پول ملی دیگه چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
خود دولت و باهدف تامین هزینه هایش ، عمدا نرخ

دلار را بالا برده است

و الا چرا باید ارزش پولهای افغانستان و عراق و سوریه

از ریال ایران به مراتب قویتر باشند !!!!!!؟؟؟
محسن
| Belgium |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
کسی نمی تواند جلوی سقوط ارزش پول را بگیرد؟زمانی که اعتراض نبود کسی علم ان را نداشت الان که جای خود دارد؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
الان که آمریکا سرش گرم هست باید کار رو یکسره کنیم بهترین دفاع حمله هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
من هم موافقم ، میریم آمریکا را میگیریم ، پدرشون را هم در میاریم.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
شما به فکر زمستان بسیار سخت اقتصادی ایران باش. همین افکار وضعیت کشور رو به اینجا کشنده. فقر بیداد میکند مرد حسابی، بسیاری استان ها مشکل آب دارند، هوا همیشه آلوده تر از حد ممکن است. دلار نزدیک به ۳۵ هزار تومان است. دم از حمله میزنی!!! چقدر شرق گدایی آخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
اونوقت به کجا حمله کنیم
سبزی پلو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
یعنی چی ؟ یعنی به آمریکا حمله کنیم ؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
داش علی انصافا الکی نظر دادی یا خیلی جدی بود؟ سرش گرم چیه؟ حمله به خاک امریکا؟! اونوقت پیامدهای این حمله رو شما میپردازی یا مردم؟
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
باراه انداختن جنگ روانی، اینکه ایران می خواهد اهدافی
را در عربسنان مورد حمله قرار دهد، فتیله چراغ بازاردلار را بالا میکشند،
بیچاره شهروندان عربستانی شنیدم از این خبرحمله ایران وحشت کردند وسراسیمه به این سو اون سو می دوند،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
کسی نیست بە داد ریال برسە، سقوط ازاد ثانیەیی
یک نفر ملت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
چرا نیروی هوایی ایران تو جمع رزمایش این ده کشور نیست؟
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟