بازدید 35333
۲
واکنش

مخالفت شدید ژابی آلونسو با فروش سردار آزمون

از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 24 December 2022

ژابی آلونسو با تمجید از بازی مهاجم ایرانی تیمش ، با احتمال ترانسفر او به تیمی دیگر یا بازگشت سردار به لیگ روسیه مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی: از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.

سردار آزمون پس از اینکه تیم ملی ایران از مسابقات جام جهانی 2022 قطر کنار رفت، به تمرینات تیم بایرلورکوزن بازگشت و عملکرد درخشانی در دیدار دوستانه برابر اف سی زوریخ داشت.

مخالفت شدید ژابی آلونسو با فروش سردار آزمون

آزمون در برتری 4 بر یک بایرلورکوزن مقابل حریف سوئیسی خود، گل سوم شاگردان ژابی آلونسو را به ثمر رساند تا بازگشت خود به لورکوزن را با گلزنی جشن بگیرد. سرمربی اسپانیایی از زمانی که هدایت بایرلورکوزن را بر عهده گرفت، آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و برای اولین بار توانست در یک مسابقه به او میدان بدهد.

آلونسو در گفت‌وگویی که «Rheinische Post» آلمان منتشر کرده است، با تمجید از شرایط مهاجم ایرانی بایرلورکوزن اظهار داشت: او کیفیت بالایی دارد؛ به‌ویژه نزدیک محوطه جریمه و با استفاده از توانایی خود در ضربات سر. مقابل زوریخ برای اولین بار توانستم بازی آزمون را ببینم و دلتنگ او بودیم. سردار بازیکنی متفاوت است و از ملاقات او خوشحال هستم. امیدواریم سردار را برای نیمه دوم فصل در بهترین فُرم خودش داشته باشیم.

بایرلورکوزن روز دوم بهمن در هفته شانزدهم بوندس‌لیگا، مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ صف‌آرایی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
متاسفانه ایشون مثه نوسان گیرای بازار ایران نیستن باید تو کف قیمت ایشون رو می‌گرفت و تو سقف میفروخت
قدر زر را زرگرداند
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی