به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت همواره توجه به نمایندگان و شبکه فروش خود را در دستور قرار داده و در این راستا یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت با بیان این مورد که «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید دارد که: «تلاشهای شبکه فروش بیمه تعاون نیز در معرفی طرح های شرکت مثالزدنی است».
وی با تشریح وضعیت نمایندگان در بیمه تعاون مطرح می کند که: «شبکه نمایندههای بیمه تعاون نوپا و جوان هستند و با قدرت و کیفیت به فعالیت خود ادامه میدهند» و «این مهم سبب شده است تا همواره تلاش کنیم کارمزد شبکه فروش، همزمان با حقوق کارکنان و در سریع ترین زمان ممکن پرداخت شده و همچنین به دنبال آن هستیم تا بتوانیم زمینه های ارائه تسهیلات و خدمات رسانی به آنها را نیز افزایش دهیم که پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد».
مدیرعامل بیمه تعاون همچنین در دیدگاه های خود، استراتژی های اثربخش برای تبدیل شدن به یک نماینده موفق در صنعت بیمه را اینچنین می داند:
1. مردم دار بودن: بعنی نگاه کارمزدی نباید داشت و خدمت رسانی را باید در اولویت قرار داد.
2. آگاهی داشتن: برای آنکه بتوان همواره به روز بود و یادگرفت؛ البته این یادگیری باید همراه با انجام دادن باشد.
3. شاد و موفق بودن: این شادی باید به اطرافیان نیز انعکاس داده شود.
4. صداقت داشتن: نماینده نه تنها باید صداقت داشته باشد بلکه باید چیزی را که برای خود می خواهد را برای دیگران نیز بخواهد.
5.اطلاعات جامع: نماینده باید در حوزه محصولات شرکت خود در وهله نخست و تمام محصولات صنعت بیمه در وهله دوم اطلاعات داشته باشد.
6. دانش افزایی همیشگی: که مصداق بارز ز گهواره تا گور دانش بجوی است.
7. عمق دادن به دانش: این مهم از آن رو اهمیت دارد که می تواند در مذاکرات، دانش خوب نماینده را به نمایش بگذارد.
بر این اساس، در تلاش های مجموعه بیمه تعاون در سال 1402، مسیر توسعه و بالندگی بیش از پیش نمایندگان این شرکت در دستور کار قرار گرفت و در نتیجه با استفاده از فرصت های همایش محور، نمایندگان برگزیده بیمه تعاون موفق شدند دوره هایی نظیر «رهبری مشتریان و تیم های فروش در دنیای دیجیتال» با ارائه «جولیو توسکانی»، دکترای مدیریت ار دانشگاه استکهلم سوئد و مدرس دانشگاه ام آی تی آمریکا؛ «پرسشگری تأثیرگذار در فروش» با ارائه «جان کالوگراکیس»، فارغ التحصیل دکتری مدیریت از دانشگاه Strathclyde انگلستان؛ «جنگ ها و نبردهای موجود در بازار» با ارائه «کارلوس اسکاریو»، دکترای مدیریت استراتژیک و استاد دانشگاه های "Notre Dame" و "IESE" و بنیانگزار سازمان جهانی لجستیک “UTi” با 540 دفتر در سراسر جهان؛ «نهادینه سازی فرهنگ خدمت گذاری در سازمان» با ارائه «جاناتان لو»، نویسنده کتاب های پرفروش "ایجاد وفاداری در مشتریان" و "۷ راه تبدیل مشتریان به طرفداران" را فراگیرند.
گفتنی است نمایندگان پرتلاش بیمه تعاون در روزهای برگزاری بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان نیز درخشش حضور خود را به نمایش گذاشته و نیز از فرصت تعامل با مدیرعامل مجموعه بیمه تعاون برای بیان نقطه نظرات خود استفاده کرده و با ارائه پیشنهادات و راهکارهایی، برای ارتقاء عملکرد بیمه تعاون، تلاش کردند.
در این خصوص نیز مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به «احساس غرور از دیدن شرکت هایی با سطح بالا در نمایشگاه»، فرصت حضور برای توسعه برندینگ و ارتباط با کسب و کارها در صنایع مختلف به منظور معرفی محصولات بیمه ای به مصرف کنندگان را یک «غنیمت» مطرح کرد.