صید چهارمین طلا توسط کوراش

آذرنگ صاحب طلای بازی‌های آسیایی هانگژو شد

آذرنگ در دیدار نهایی به مصاف “کیم” از کره‌جنوبی رفت و ضمن کسب برتری در این دیدار به مدال طلا این دسته وزنی دست یافت. این سومین مدال طلای فدراسیون ووشو در این پیکارها است.
کد خبر: ۱۱۹۶۲۶۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 02 October 2023
|
2467 بازدید

در نهمین روز بازی‌ های آسیایی هانگژو؛ صادق آذرنگ، مرد طلایی کوراش ایران شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در ادامه پیکارهای روز پایانی مسابقات کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، صادق آذرنگ، کوراش‌کار فدراسیون ووشو در وزن ۹۰- کیلوگرم در دیدار نخست خود به مصاف “کومار چائوهان” از هند رفت و ضمن برتری در این بازی راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

نماینده کوراش ایران در مرحله ماقبل فینال به مصاف “عطایف” از ترکمسنتان رفت و با نمایشی زیبا ضمن ضربه فنی کردن حریف خود به ‌فینال راه یافت.

 آذرنگ در دیدار نهایی به مصاف “کیم” از کره‌جنوبی رفت و ضمن کسب برتری در این دیدار به مدال طلا این دسته وزنی دست یافت. این سومین مدال طلای فدراسیون ووشو در این پیکارها است.

آذرنگ صاحب طلای بازی‌های آسیایی هانگژو شد

زهرا باقری نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم کوراش بانوان ایران، پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم به مصاف «سالیوا» از قرقیزستان رفت و با شکست حریف خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «وی او» از ویتنام رفت و موفق شد ضمن شکست حریف خود به دیدار نهایی این وزن راه یابد. باقری در دیدار نهایی در حالی به مصاف «یو لیو» از چین رفت که تماشاگران حاضر در سالن به شدت نماینده کشورشان را مورد حمایت و تشویق قرار می‌دادند. در پایان این دیدار نیز باقری با قبول شکست مقابل حریف چینی خود به مدال نقره دست یافت.

ملیکا امیدوند دیگر نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم کوراش بانوان، پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم به مصاف «توکاس» از هند رفت و ضمن برتری مقابل این حریف به مرحله نیمه نهایی رسید. ملی‌پوش کوراش کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «یو لیو» از چین رفت و در رقابتی نزدیک بازی را واگذار کرد و صاحب مدال برنز شد.

پیش از این، دنیا آقایی در وزن ۷۰- و مجید وحید بریمانلو در وزن ۶۶- کیلوگرم دو نشان نقره برای ایران به ارمغان آوردند تا تیم ملی کوراش آقایان و بانوان ایران با کسب ۵ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی پایان دهند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟