به گزارش «تابنا:»، روزنامه کیهان نوشت: واقعه در یک درمانگاه رخ میدهد، تاریخ اتفاق، ظاهرا چهارشنبه 16 اسفند است. زنی که حجاب ندارد، با تصور فیلم یا عکس گرفتن یک روحانی از وی، راهش را میبندد. با تندی، پرخاش و پیدرپی به آن روحانی میگوید؛ «ببینم گوشیتو»! این زن کار را به جنگ و جدال با روحانی میرساند. الفاظ رکیک بر زبان میراند و ضربهای به صورت او وارد میکند. وقتی روحانی گوشی خود را بیرون میآورد، زن دیگری گوشی را میقاپد. روحانی که برای پس گرفتن گوشی خود اقدام میکند، زن عبای او را میکشد. هنگامی که روحانی برای گرفتن گوشی خود به جلوی درب درمانگاه میرسد، آن زن ضربه دیگری به صورت روحانی میزند و عمامه روحانی بر زمین انداخته میشود.
یکی از دوستان این روحانی در شرح ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم خاطرنشان کرده است: «اون طلبه، رفیق ۸ سالگی بنده تا الان هست که رفت و آمد خانوادگی هم داریم؛... فقط یک نکته بگم این فیلم کامل نیست. لطفا وقتی مسئلهای رو نمیدونیم قضاوت نکنیم. ایشون ۲-۳ مرتبه تذکر لسانی میده و اون زن بیحجاب شروع به سلیطهبازی میکنه و بعد از ۲ دقیقه گوشیشرو نه به قصد عکس بلکه برای اینکه طرف یکم خودشرو درست کنه به بهانه عکس بالا میاره... تمام فحشهایی که اون زن میدن رو بووق گذاشتن و یه سیلی که خاله اون بچه محکم تو صورت محمد میزنه و عمامهاش میوفته... بنده خودم ازش مصاحبه گرفتم تا کامل شرح بده چه اتفاقاتی افتاده. لطفا بدون اطلاع کامل از هیچ قضیهای تو زمین دشمن بازی نکنیم چون یکی از همین خائنین مسئولین درمانگاه قرآن و عترت بود که اولین بار فیلم رو به اینترنشنال داد.»
ارسال فیلم این حمله فیزیکی و جنگ و جدل با آن روحانی به شبکه صهیونیستی اینترنشنال و انتشار آن در این رسانه تروریستی در روز شنبه، امتداد داخلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برای عقدهگشایی علیه روحانیت به خط کرد. معارضان انقلاب اسلامی و سرمایههای اسرائیل در ایران در انبوه رسانههای مجازی خود و نیز روزنامههایشان با اطاعت از رژیم صهیونیستی، حمله زن مذکور به آن روحانی را با شدت بیشتری ادامه دادند. حمایت از بیحجابی و حمله به فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر نیز در دستور کار معارضان قرار گرفت. خط خبری که موساد فرمانش را داد و سپس پادوهای داخلی اسرائیل به صف شدند.
حجاب از احکام دین و واجبات مسلم اسلام است و رعایت آن طبق قانون الزامی است اما مدعیان اصلاحات سابقه طولانی در اهانت به مقدسات و تشکیک در مبانی اسلام دارند.
اینترنشنال که سناریو را کلید زد، به طور رسمی شبکه متعلق به اسرائیل است. باراک راوید، خبرنگار صهیونیست اذعان کرده بود: «موساد بهطور منظم از شبکه ایران اینترنشنال، بهعنوان بازوی جنگ اطلاعاتی علیه ایران استفاده میکند.»
این واقعیت را هم به اعتراف خبرنگار صهیونیست اضافه کنید که مهرماه امسال یکی از مجریان شبکه صهیونیستی اینترنشنال در آمریکا از انتقال عوامل این شبکه و دفتر واشنگتن آن، از طریق پرواز ویژه نظامیان رژیم صهیونیستی به سرزمینهای اشغالی برای پوشش ویژه خبری و البته مأموریت در خونشویی از چهره جنایتکار صهیونیستها خبر داد. پیش از آن هم محمد منظرپور، سردبیر سابق BBC طی یک افشاگری گسترده، از انتقال مدیریت اینترنشنال از عربستان به سازمان جاسوسی موساد پرده برداشته بود.
باید یادآور شویم که میان شبکههای معاند و رسانههای مدعی اصلاحطلبی همپوشانی وجود دارد. رسانههای مدعی اصلاحات با سیاهنمایی خوراک خبری شبکههای تروریستی ضد انقلاب را تأمین میکنند. این شبکهها نیز متقابلا به رسانههای افراطیون مدعی اصلاحات خط میدهند. باید بررسی شود که آیا میان رسانههای بیگانه و رسانههای زنجیرهای مدعی اصلاحات ارتباط مالی و ارتباط اطلاعاتی وجود دارد؟
در همین شرایط، یکی از فعالان فضای مجازی در تشریح زوایای ماجرای درمانگاه قرآن و عترت قم نوشت: «آنگونه که مشخص شده، قائممقام بیمارستان که در یکی از کشورهای خارجی نیز اقامت دارد، دو روز بعد از وقوع این درگیری(در روز چهارشنبه)، از کشور خارج شده و به نظر میرسد فیلم دوربین مداربسته توسط وی در خارج از کشور برای شبکه اینترنشنال ارسال شده است! انتشار فیلم برای بار اول در شبکه اینترنشنال(تحت راهبری صهیونیستها) صورت گرفته و بلافاصله پس از آن نیز اکانت توئیتری اسرائیل به فارسی اقدام به ضریبدهی به آن کرده است که این فرآیند نشاندهنده احتمال وجود یک پروژه سازمانیافته برای ایجاد التهاب مجدد در موضوعات مربوط به حجاب میباشد!
برخلاف ادعای رسانههای معارض، زن هتاک، مادر کودک حاضر در فیلم نبوده و خاله اوست و تاکنون دستگیر نشده است... به احتمال قریب به یقین، این پروژه که همزمان با ایام موسوم به روز جهانی زن(۸مارس) و از طریق شبکه رسانهای صهیونیستها اجرائی شده، اولا با هدف هزینهسازی برای پیگیریهای قانونی اخیر در موضوع عفاف و حجاب طراحی شده و ثانیا با هدف زمینهسازی افزایش خشم و نفرت در جامعه و ایجاد تقابل مردم با مردم و بروز آشوبهای مجدد است.»