بازدید 13107
به دلیل تصادف شدید

«حامیم» خواننده پاپ در بخش آی سی یو بستری شد

حمیدرضا حامی، معروف به «حامیم» خواننده مشهور پاپ پس از یک تصادف شدید در اتوبان نیایش و به دلیل آسیب دیدگی شدید فک و صورت به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ 29 May 2024

به گزارش تابناک حمیدرضا حامی، معروف به «حامیم» خواننده مشهور پاپ شب گذشته طی تصادف سختی در بزگراه نیایش راهی بیمارستان شد. به دلیل شدت حادثه و وخامت حال این خواننده جوان، پزشکان از ساعتی پیش او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کرده‌اند.

به نقل از خبرگزاری مهر، سعید سال افزون مدیرعامل کمپانی آراد ضمن تایید این خبر گفت: «براساس اقداماتی که بلافاصله پس از این تصادف شدید اتفاق افتاد، وی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شده و چون در این گونه تصادفات بحث های مربوط به آسیب های نخاعی، خونریزی های داخلی و شکستگی های فک و صورت مورد توجه است بنابراین منتظر گزارش های پزشکی هستیم. اما آنچه مسلم است آسیب دیدگی شدید فک و صورت و دندان ها و همچنین ناحیه گونه حامیم است که امیدوارم هرچه زودتر مشکلات بر طرف شود.»

همراهان حمیدرضا حامیم همچنین از طرفدارن این خواننده درخواست کردند به هیچ عنوان به بیمارستان محل بستری او مراجع نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات