بازدید 2346
۱

سرانجام تلخ رفتار سفیر انگلیس در مکزیک

کد خبر: ۱۲۴۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ 01 June 2024

سرانجام تلخ رفتار سفیر انگلیس در مکزیک

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا روزنامه فایننشال تایمز نوشت: جان بنجامین اوایل امسال بعد از انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی که نشان می داد یک اسلحه را به سمت یکی از کارکنان سفارت نشانه گرفته است بدون سر و صدا از پست خود عزل شد.

این روزنامه گزارش داد که بنجامین در یک سفر رسمی به دو ایالت «دورانگو» و «سینالوآ» در مکزیک که گروه های جرایم سازمان یافته قوی در آنها حضور دارند، یک اسلحه ر به سمت یکی از همکارانش نشان رفت و در این کلیپ پنج ثانیه ای تصویر ناراحت کننده از این حرکت خود نشان داد.

گاردین،‌ روزنامه انگلیسی دیگر نیز با اشاره به این خبر نوشت که این اسلحه احتمالا متعلق به تیم امنیتی همراه این دیپلمات انگلیسی بوده که بلافاصله بعد از این حادثه در آوریل (فروردین) اخراج شد.

سرانجام تلخ رفتار سفیر انگلیس در مکزیک

این ویدیو در حساب کاربری ناشناس در شبکه ایکس منتشر شده و در زیر آن نوشته شده است که «فقط او جرات می کند در زمینه قتل های روزانه در مکزیک توسط فروشندگان مواد مخدر شوخی کند».

روابط دیپلماتیک بین انگلیس و مکزیک، دومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین، گرم و بدون مناقشه بوده است. آنها از سال ۲۰۲۲ در حال مذاکره بر سر توافقنامه تجارت آزاد جدید هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
بریتانیا خیلی مهمتر از یک سفیر است.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری