بازدید 12708

قاچاق بنزین در برابر انبه پاکستانی!

پاکستان اعلام کرده در یک سال ۲.۸ میلیارد لیتر ‎سوخت از ایران به پاکستان و ۳۰ هزار تن انبه هم از آنجا به ایران قاچاق شده است.
کد خبر: ۱۲۴۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱ 23 June 2024

 به گزارش تابناک، دلیل زیاد شدن انبه در تهران این است که تهاتر ‎بنزین با ‎انبه در مرز پاکستان زیاد شده،چون واردات رسمی انبه به ایران در دو ماه اول امسال صفر بوده است!

پاکستان اعلام کرده در یک سال ۲.۸ میلیارد لیتر ‎سوخت از ایران به پاکستان و ۳۰ هزار تن انبه هم از آنجا به ایران قاچاق شده!

چرا در سال‌های گذشته شاهد چنین حجم وسیعی از قاچاق انبه به داخل ایران نبوده‌ایم؟ بعضی منابع می‌گویند که ماجرا به تهاتر سوخت با انبه و شیرخشک در نقاط مرزی ایران و پاکستان بر می‌گردد.

بعضی آمارهای داخلی پاکستان هم تا اندازه‌ای این موضوع را تایید می‌کند چرا که از طرفی می‌بینیم آژانس اطلاعات داخلی پاکستان می‌گوید سالانه ۲/۸۱میلیارد لیتر سوخت از ایران به پاکستان قاچاق می‌شود و ۹۹۵ پمپ‌ بنزین پاکستانی سوخت قاچاق‌شده ایران را می‌فروشند و از طرفی بنابر اطلاعات همین آژانس فقط سال گذشته بیشتر از ۳۰ هزار تن انبه از این کشور قاچاق شده است.

منبع: هفت صبح

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
پس بگو چرا انبه ها بوی نفت میده!!!
تابناک گزارشگر شما چطوری بلد نیست که از باک کامیون میشه گازوییل کشید نه بنزین همین اظهار نظر کردنهای افراد نا اگاه امثال شما ما کامیون داران رو به دردسر انداخته قاچاق بنزین کار سوختبر هاست پس لطفا در نوشتن مطالب دقت کنید
اینها که بینزین قاچاق میکنن مردم ادی نیستن که خودی دولت داره قاچاق می‌کنه بعد میندازه گردنی مردم
لطفا جلوی را بگیرید این یک فاجعه هست برای ايران ??
مملکت که صاحب نداشته باشد ثرمایه اش به تاراج می رود همین سوخت قاچاق اگه دولت خودش بفروشد ملت اینقدر سختی نمی کشن سرمایه سوخت فقط به جیب رانندگان ماشین سنگین و دولت پاکستان می رود چرا جلو قاچاق سوخت گرفته نمی شود مگر مرزها پلیس و مرز بانی ندارد ح
چرا دولت جلوی این رو نگرفته این کار ها برای نابودی سرمایه ملی هست
جالبه انقدر دقیق اعداد رو ارائه میدید انگاردولت موافق با چنین قاچاقی هستش ..!!!!
البته که خبر داربد،جایی که صلاح بدونید وارد عمل میشید?
سلام این باعث افتخار ایران هست که چنین قاچاقچیان داریم و پول خوبی هم گیر مرزبانان میاد مگه نگفتن راههای قاچاق را حصار کشی کردن فکر کنم اشتباهی جای دیگری که هیچ رفت و اما ی نیست را حصار کشیدن راه قاچاق باز مونده باعث تاسف هست
به این میگن مبادله کالا به کلا الکی اظهار نظر نکنین در ضمن این نوع مبادلات به نفع ملت هست و گر نه انبه کیلویی خدا تومن میشد.
مافیا دیگه مملکت شده بهشت مافیا بعد ۴۷ سال ...هنوز میان شعار میدن اینکار میکنیم ووو قالیباف جلیلی ظریف ووو شما که از روز اول قدرت داشتید چرا کاری نکردید حالا ک ایران بعنوان غنیمت تقسیم شده بین غیر ایرانی چرا وعده میدید ...یکی مافیا شکر .خودرو پتروشیمی سوخت ووووو همه چی دقیق تقسیم شده
مگه تولید بنزین ما چقدره که این همه قاچاق میشه
ماشین سنگین که گازوییلیه
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری