افزایش شمار قربانیان سیل ویرانگر در هند

شمار قربانیان سیل در شمال شرق هند به ۵۸ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۱۲۴۶۸۲۷
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 07 July 2024
|
1279 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، شمار قربانیان سیل ناشی از بارش شدید باران در ایالت آسام واقع در شمال شرق هند به ۵۸ نفر رسید.

مقامات ایالت آسام با اشاره به تخلیه هزاران نفر از خانه‌های خود اعلام کردند که در مناطق مختلف این ایالت صدها اردوگاه برپا کرده اند.

این مقامات گزارش دادند که حدود ۲.۳ میلیون نفر در ۲۷ منطقه از سیل‌ها آسیب دیده اند.

اداره هواشناسی هند هشدار وضعیت قرمز را به علت بارش شدید باران و رعد و برق برای ایالات شمال شرق این کشور صادر کرده است.

طوفان و بارش باران باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه براهماپوترا و آسیب دیدن محصولات کشاورزی و آواره شدن هزاران نفر شده است.

۱۹ هندی بر اثر اصابت صاعقه جان باختند

در همین حال، رادیو دولتی آل ایندیا گزارش داد که بر اثر اصابت صاعقه در ایالت بیهار در شرق این کشور دست کم ۱۹ نفر جان باخته و ۷ نفر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، بارش شدید باران همراه با رعد و برق طی ۲۴ ساعت گذشته ایالت بیهار هند را درنوردید و ۱۰ منطقه را تحت تاثیر قرار داد. گزارش‌های خبرگزاری‌های محلی حاکی از آن است که بیشتر قربانیان از جمله افرادی بودند که در هنگام برخورد صاعقه در منطقه کار می‌کردند یا افرادی بودند که در هنگام باران زیر درختان پناه گرفته بودند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟