دستگیری سه خواهری که در راهپیمایی ها گوشی می دزدیدند

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: سه خواهر سارق غیربومی که در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اعیاد و راهپیمایی ۲۲ بهمن گوشی سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۵۲۸۸۰
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳ 10 August 2024
|
3113 بازدید

 

به گزارش  تابناک به نقل از موج،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب در گفت و گویی افزود: این متهمان با صدور دستور و نیابت قضایی دادیار شعبه ۱۵ دادسرای قم توسط ضابطان قضایی دستگیر شدند و از متهمان تعدادی گوشی سرقتی کشف شد و به سرقت‌های خود نیز اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: این باند خانوادگی در نزدیکی جمکران منزلی را برای سکونت به مدت چند روز در ایام خاص کرایه کرده بودند و در آیین های مختلف با سوءاستفاده از ازدحام جمعیت در ایستگاه صلواتی، صف نذری، اطراف حرم، داخل اتوبوس و مکان‌های شلوغ در مناسبت‌هایی نظیر نیمه شعبان، میلاد حضرت زینب(س)، ۲۲ بهمن و سایر ایام ملی مذهبی اقدام به جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه مردم به خصوص خانم ها می‌کردند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ادامه داد: با توجه به این‌که بیشتر جیب‌برها از شیوه ایجاد حواس پرتی، تنه زدن و ازدحام و شلوغی جمعیت استفاده می‌کنند، ضروری است شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی و مراقبت از اموال و اشیاء قیمتی خود در اماکن عمومی اهتمام لازم را به عمل آورند.

به گفته غریب، بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های سراسری، سارقان پس از محکومیت از هیچ‌گونه تخفیفات قانونی بهره‌مند نخواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...