همدردی ایران با دولت و مردم بنگلادش و سودان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در پی رخداد سیل گسترده در بنگلادش و شکستن سد در سودان که منجر به وقوع خسارات مادی و انسانی در این دو کشور شد، با دولت و ملت بنگلادش و سودان ابراز همدردی کرد و به خانواده‌های جانباختگان تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۲۵۶۲۳۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ 27 August 2024
|
1643 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در پی رخداد سیل گسترده در بنگلادش که منجر به وقوع خسارات مادی و انسانی در این کشور شد، با دولت و ملت بنگلادش ابراز همدردی کرد و به خانواده‌های جانباختگان تسلیت گفت.

کنعانی ضمن آرزوی سلامتی عاجل برای مصدومان این حادثه تلخ، اعلام داشت دولت و مردم ایران در این شرایط ناگوار، خود را در کنار دولت و مردم بنگلادش می‌بینند.

پیام تسلیت در پی شکست سد در سودان و جان باختن شهروندان

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، ضمن ابراز تأثر عمیق از وقوع سیل در استان بحرالاحمر و‌ شکسته شدن سد اربعات، جانباختن و مفقود شدن ده‌ها تن از شهروندان سودانی در این حادثه را به دولت و ملت سودان و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت. 

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد کشور و مردم سودان بزودی از مرحله سخت کنونی عبور کرده و شاهد شکوفایی و نیز ثبات و امنیت در کشور دوست و برادر سودان باشیم.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...